2015. február 22., vasárnap

7.fejezet.



Justin szemszög: 

-Hé Bieber még mindig nem mondtad el nekem,hogy miért voltál Kylie ágyában valamelyik nap.-kérdezte Chaz önelégült vigyorral a képén.
-Ez nem az volt aminek látszott.....csak szerettem volna ha annak tűnt volna-röhögtem.
-Akkor mi volt?-kérdezte Chaz.
-Hát én szórakoztam vele, és megbotlott és leesett az ágyára olyan pozícióba, és én még felé sétáltam,hogy szórakozom vele, aztán bejöttél megijedtem egy kicsit és én is megbotlottam......és ez történt.-mondtam majd elkezdtünk mind a ketten nevetni de be is fejeztük mert kopogást hallottunk az ajtón. Felálltam és kinyitottam az ajtót.

Kylie szemszöge:

-Szia.....mit csinálsz itt?-köszönt Justin idegesen. Nem akarta,hogy itt legyek? Tudtam,hogy úgy kell,hogy viselkedjek mintha a barátnője lennék mert Amy azt hiszi,hogy mi randizunk, szóval bekapcsoltam a színészi képességeimet és úgy tettem mintha a barátnője lennék.
-Szia Justin. Hiányoztál.-megöleltem és adtam egy puszit az arcára. Míg átöleltük egymást a fülébe súgtam.- Majd később elmagyarázom.- Justin mintha elpirult volna.
-OMG. Ez Justin Bieber. Justin szeretlek.-mondta Amy majd elkezdett futni Justin felé így elengedtük egymást. 
-Ki ez?-kérdezte Justin felvette Amy-t az ölébe majd megölelte.
-Justin,ő itt Amy. Egy kis időt velünk fog tölteni.  Nagy rajongód. Megígértem neki,hogy elvisszük az állatkertbe.  A mamája hosszú órákig fog dolgozni. Gondoltam tudunk rá vigyázni. 
-Szóval egy rajongó. Semmiség egy ilyen aranyos arcra vigyázni.-mondta és megpuszilta Amy arcát.
-Justin! Szeretlek téged és Kylie-t. Ti srácok szerencsések vagytok,hogy randiztok-mondta Amy és megölelte Justint. Aranyosak voltak együtt.
-Igen.....csodálatos lány.-nézett rám Justin én pedig lefele néztem és alig láthatóan elmosolyodtam.- Menjünk be.úgy gondolom szeretnél találkozni Chaz-el Amy.-mondta és bevezetett minket.
-Hé Chaz van itt aranyos kis csaj szeretném ha találkoznál vele.-kiabálta de nem lett volna rá szükség mivel Chaz a nappaliban volt.
-Jól néz ki?-kiabált vissza Chaz.
-Emmm.........nem tudom nézd meg.-Justin lerakta Amy-t az öléből és hagyta had fusson Chaz ölébe.
-Szia Amy vagyok. Te vagy Justin egyik legjobb barátja szóval cool,hogy találkozom veled.-Justin-ra néztem és elkezdtünk röhögni. Chaz megölelte a kislányt.
-Honnan jöttél?-kérdezte Chaz mosolyogva.
-Kylie hozott ide! Justin,én és ő elmegyünk az állatkertbe.- Chaz ahogy meghallotta a nevemet ránk nézett én pedig egy kicsit idegesen elmosolyodtam.
-Oh azért vagy itt?-kezdett el játszani Amy hajával.
-Igen! Elmegyünk és megnézzünk egy csomó állatott. Annyira vicces lesz!-mondta Amy és aranyosan lekezdett nevetni.
-Kylie. Beszélhetnék veled négyszemközt.-kérdezte és már a szobába vezetett.
-Miről?-kérdeztem és kihúztam a karomat a kezéből.
-Miért mi visszük az állatkertbe?-kérdezte Justin bosszúsan.
-Jaj Justin! Ő az TE rajongód! Még csak 6 éves. Az anyukája órákig fog dolgozni és ő pedig szeretett volna veled találkozni és veled lógni! És azt gondoltam jól jönne a mi kis hamis kapcsolatunkhoz.  Mivel tegnap az a dolog történt Chaz-el a parkba.-mondtam idegesen az utolsó részt.
-Hmmmm......rendben. Plusz ez úgy tűnne mintha randiznánk...Talán meg is csókolhatsz.-mondta önelégült mosollyal és kacsintott hozzá egyet.
-Ne is álmodj róla Bieber!-fogattam meg a szememet.
-Mellesleg nagyon jól nézel ki ma.-mondta Justin és végig nézett rajtam. Hátborzongató volt.
-Jól van hanyagoljuk egymást. És ne feledd csak Amy miatt vagyok ilyen kedves.-hátat fordítottam neki majd leültem Chaz mellé.
-Szia Chaz.
-Szia Kylie.-köszönt idegesen.
-Miért vagy ideges?  Nézd, nincs gáz a tegnapi miatt..... csak egy hiba volt. Nem nagy ügy.-mondtam és Amy-vel elkezdtünk játszani kő,papír ollót. 
-Oh,oké. Azt hittem ki vagy akadva.
-Na akkor ez rendben van.
-Hűha, Chaz ő az enyém.....mindketten az enyémek valójában....Most menjünk! Randizzunk egyet az állatkertben.-mondta Justin  Amy-t felvette az ölébe engem pedig felhúzott a kanapéról. Egy kicsit megálltam,hogy végig tudjak nézni rajta. Fehér farmert, rózsaszín póló, rózsaszín supra, és fehér bőrdzseki volt rajta. Most ez komoly?
-Tényleg Justin? Ezek ruhák?-kérdeztem Chaz pedig alig halhatóan nevetett.
-Igen, azt hiszem aranyosak leszünk együtt.-nevetett Justin.
-Srácok aranyosak vagytok együtt! Szeretlek titeket.-sikított Amy.
-Tetszik neki szóval induljunk-mondta Justin. Amikor a liftben voltunk, Justin megfogta Amy kezét,majd a másik kezével megfogta a derekamat. És,tetszett volna? Csak valószínűleg. Ez nem jelentett semmit egyébként sem.

Állatkertben:

-Készen állsz?-kérdezte Justin.
-Igen. Amy készen állsz?-kérdeztem Amy-t.
-Igen. Anyu sose tudott elhozni szóval most vagyok elsőnek állatkertben.-mondta izgatottan.
-Akkor megígérem neked,hogy soha nem fogod elfelejteni ezt a napot.-Justin segített Amy-nek kiszállni a kocsiból és elindultunk az állatkert felé amikor paparazzik tömkelege jelent meg.Justin erősen fogta az enyém és Amy kezét.
-Bieber miért vagy még vele? Megcsalt téged!
-Ki ez a kislány? A te gyereked?
-Maguk nem normálisak.-mondtam és a földet néztem.
-Ne hallgass rájuk Kylie, csak felakarnak minket idegesíteni, hogy tudjanak csinálni rólunk képeket amint fel idegesítenek minket,és eltudják adni jó sok pénzért.-mondta Justin és megfogta a térképet.-Mi legyen az első?-kérdezte.
-Mehetünk az eső erdőhöz? Mindig szerettem volna megnézni a nagy kötél hidat! Láttam képeken.-mondta Amy.
-Persze! Ma oda megyünk és azt nézünk meg amit csak akarsz.-mondta Justin és megpuszilta az arcát. Mikor megláttuk,hogy egy egész lány csapat közeledik felénk. Rögtön letámadták Justint és közös képeket akart vele amire Justin persze nem mondhatott nemet. 10 perc múlva egyedül maradtunk.
-Ez nem fog működni,sajnálom Amy.-mondta Justin és szorosan megölelte.
-Én is sajnálom. Nem gondoltam,hogy ez lesz belőle.-megéreztem,hogy csörög a telefonom. Amy anyukája volt. Mondta,hogy most végzett és,hogy vigyük vissza Amy-t.
-Ki volt az?-kérdezte Justin.
-Amy anyukája. Azt mondta,hogy vár minket a McDonald mögött. Szóval menjünk. Nem sokkal később oda értünk és Amy anyukája ott volt. Megbeszéltük,hogy majd egyszer megbeszéljük és velünk tölthet még egy napot.
-Kylie.....most,hogy egyedül vagyunk....adnál egy csókot?-mosolygott Justin.
-Tényleg Bieber? Most? Tényleg ennyire hülye vagy?- röhögtem.
-Komolyan.
-Én is komolyan mondtam. Nem.
-Gyerünk! Randizunk! Akik járnak csókolózni szoktak.
-Csak eljátsszuk,hogy randizunk. Akik nem igazi párok nem szoktak csókolózni.
-Honnan tudod? Mi van ha igen?
-Nem nem szoktak.
-Jólvan. De megcsókoltál....megcsókoltad az arcomat és ha ez nem lenne elég megöleltél minden ok nélkül..-mosolygott önelégülten.
-Mi? Én? Ez nem igaz.-védtem magamat de tudtam,hogy igaza van.
-Ha téged ez boldoggá tesz.-mondta.
-Hova megyünk?-mondtam miközben körbe néztem.
-Várj egy kicsit és meglátod.-még 30 percig utaztunk aztán rájöttem, hogy hová megyünk.............

REMÉLEM TETSZETT AZ ÚJ RÉSZ JÓ OLVASÁST <3 SIETEK A KÖVETKEZŐ RÉSSZEL <3 

4 megjegyzés: