2015. február 1., vasárnap

6.fejezet.

Sziasztok drága olvasóim! 
Sajnálom,hogy nem volt mostanában rész csak a családban történtek dolgok és lefoglalt de most újra itt vagyok és olvassátok sok szeretettel az új részt! És BOLDOG ÚJ ÉVET MINDEN DRÁGA OLVASÓMNAK!! 
Kylie szemszög:
Reggel 6-kor felébredtem,és nem tudtam vissza aludni ezért elmentem inkább tusolni. Amikor végeztem feltettem egy halvány lila felsőt és egy szürke melegítő gatyát.
Semmi különlegeset nem vettem fel,szombat volt a szokásos lusta napom. Raktam fel egy kis szempilla spirált és szájfényt. Már 7 óra volt mire elkészültem. Lementem a szobámból apu még mindig aludt. Furcsán éreztem magam.Szomorú voltam de valami mást is éreztem. Valami furcsát. Úgy döntöttem elmegyek sétálni,így fogtam a pénztárcámat és elindultam valamerre. Úgy tűnt esni fog,de nem nagyon érdekelt. Végül  a belvárosban kötöttem ki,megláttam egy Starbucks-ot és eldöntöttem,hogy veszek valamit.
-Jó reggelt.-köszönt egy öreg pénztáros.
-Jó reggelt.-mosolyogtam.
-Mit szeretne a hölgy?-kérdezte.
-Umm.....egy forró csokoládét kérek szépen.
-Pár pillanat és kész is lesz.-mondta és elkezdte készíteni a forró csokoládémat. Körbe néztem,hátha van valahol egy lesifotós vagy videót készítő emberek,ahogy felveszek,hogy várom a rendelésemet. De csak paranoiás voltam.Nem akartam,hogy felvegyenek videóra. És tegnap eléggé megijesztett,ahogy ránk támadtak Chazzel és fotóztak minket. 
-Tessék itt van drága. $3.99 lesz.-mondta az idős úr.
-Umm...Nekem csak $100 van......Sajnálom.....Tessék. Tartsa meg.-adtam az idős úr kezébe a pénzt.
-Köszönöm. Nagyon kedves vagy!
-Nem probléma. Legyen szép napja!-mondtam és elmentem leülni az ablak melletti székre. Elkezdtem inni a forró csokimat közben megnéztem mennyi üzenet van a telefonomon. Miután megnéztem az üzeneteket,csak bámultam kifelé az ablakon és gondolkodtam.
-Kylie....adnál egy autogramot?-visszafordultam és megláttam aranyos kislányt.
-Uh. Persze.-felálltam és elvettem a papírt tőle.-Kérdezhetek tőled valamit drágám?-kérdeztem miközben aláírtam a papírt.
-Persze.-mondta mosolyogva.
-Miért kérsz tőlem autogramot? Nem vagyok híres ember.
-Dehogynem. Te vagy Justin Bieber barátnője! Mindenki rólad beszél!-mondta mosolyogva-De most én is kérdezhetek valamit tőled?-és eltűnt a mosoly az arcáról. Talán felidegesítettem?!
-Persze édesem. Bármit.-mondtam.
-Kérlek. Ne törd össze Justin szívét. Láttalak Chazel a magazinban. Kérlek ne csald meg többet Justint. Justin a mindenem nem akarom,hogy megsebezd. Kérlek mondd meg Justinnak,hogy sajnálod. Állj le és ne csal meg Justint. Nem akarom,hogy Justin hamisan mosolyogjon csak azért,mert minket boldognak akar látni közben az ő szíve nem az.-mondta a kislány és láttam,hogy egy könnycsepp legördül az arcán.  Ő tényleg szereti Justint. Nekem is kezdett könnybe lábadni a szemem. Amit mondott fájt. És nem tudom,hogy miért. Nem is randizom igazából Justinnal és mégis idegeges lettem és hogy miért? Azért mert hisz a magazinoknak. Pedig köztem és Chaz között nincs semmi. Csak elkövettem egy hibát. 
-Sweetie. Sajnálom,hogy megbántottalak. Tényleg. De köztem és Chaz között semmi nem volt tegnap. Ne higgy a pletykáknak. Igen együtt vagyunk a képeken,de nem azt jelenti,hogy együtt vagyunk. Sajnálom,hogy megbántottalak és esetleg Justint.  Nem tudom hogy ha fájdalmat okoztam neki......Nem beszéltem még vele. Csak nem voltam jól tegnap. Sajnálom. Kérlek ne sírj. Ember vagyok.....én is követek el hibákat. Meg tusz nekem bocsátani? Tényleg nagyon sajnálom.-szorosan megölelt. Amit mondott azt hiszem.........megváltoztatott.
-Megbocsátok neked de kérlek ne bántsd meg többet Justint.  Ő jelenti nekem az egész világot. Mennem kell......a mamámnak mennie kell dolgozni nekem pedig a bébiszitterhez. Szeretlek téged és Justint Kylie.-még szorosabban megölelt. Támadt egy ötletem.
-Kérdezhetek valamit?-kérdeztem a mamájától.
-Persze.
-Elvihetném a lányát állatkertbe vagy valahova? Talán Justin is eltudna jönni,mint látom a lény nagyon nagy rajongója.-néztem a kislányra.
-Oh nem,nem szeretnék problémát okozni.
-Nem tényleg rendeben van. Garantálom,hogy minden rendben lesz. Ígérem.- próbáltam újra meg győzni az anyukáját.
-Rendebn van.....Hogy tudnám veletek tartani a kapcsolatot,hogy minden rendben van-e?
-Oh megadom a telefonszámomat.-mondtam és leírtam neki a telefonszámomat egy papírra.
-OMG KYLIEVAL ÉS JUSTINNAL FOGOK LÓGNI.-mondta hangosan a kislányán és megölelt újra.
-Shh! Még meghallják az emberek. Most pedig mondd meg a neved.-mosolyogtam rá.
-Amy. És 6 éves vagyok.
-SZuper. Mint tudod már én Kylie és 16 vagyok.-és mindketten elkezdtünk nevetni-Most menjünk el hozzánk hátha ott megtaláljuk Justint és elmegyünk állatkertbe.-megfogta a kezemet és elindultunk.

Justin szemszöge: 

-Chaz mi a faszom ez?-kérdezte idegesen miközben oda adtam neki a telefonomat.
-Francba Bro. Ez nem az aminek látszik. Esküszöm.-állt fel Chaz és vissza adta a telefonomat.
-Ez pont az aminek látszik. Te és Chaz elmenetetek randizni  és csókolóztok.-dühös voltam.
-Nem randiztunk! Csak elmentünk fagyizni. Amúgy is miért vagy ideges? Nem vagytok együtt. Csak eljátsszátok.
-És ezt ki tudja??!! Mindenki úgy gondolja,hogy megcsalt engem. Mit kéne még mondanom?-védtem meg magam.
-Ne mond semmi,csak várd meg amíg lesz egy interjú és rendezni tudod a dolgokat.-hmmm ez nagyszerű ötlet.
-Sajnálom bro. Nem akartam így beszélni veled. Én csak hogy......azt hiszem szeretem Kylie-t. Őrült vagyok ugye?-néztem a padlót. Úristen meg kora barom vagyok,hogy elmondtam Chaznek,hogy szeretem Kylie-t.
-Woah......ez mikor történt?-ült le döbbenetében.
-Nem tudom Chaz....Annyira gyönyörű Chaz. Nem tudom megállni,hogy ne beszéljek róla.
-Justin ha nem vetted volna észre.....utál téged.-mondta Chaz azt amit eddig is tudtam. De nem tehetek róla szükségem van rá.Istenem ahogy rágondolok és eszembe jut,hogy milyen aranyos amikor dühös.
-Tudom....de én akarom őt. Elfogom érni,hogy ő is belém szeressen. Chaz szeretem őt. Segítened kell. De én nem értem....miért utál engem ennyire?-kérdeztem miközben idegesen doboltam az ujjammal.
-Bro azért utál téged annyira mert.....Te nem vetted észre de Scootter nincs vele hanem inkább.....veled van.Kylie-nak nagyon rosszul esik,hogy az apja veled tölti minden idejét. Épp ezért hiszi azt,hogy elvetted tőle.-szuper összetörtem a szemét.
-Nagyszerű. Ennyi idő alatt összetörtem a szívét? Mit kéne csinálnom? 
-Nem tudom Bro kérdezd Ryan-t ebbe ő úgy is jobb tanácsot tudd adni mint én.
-Igazad van. X-boxozunk?
-Persze.-válaszolt.

Kylie szemszöge:

-Hey Amy nem sokára itt vagyunk Justin hoteljánál.-mondtam miközben a limunzinban ültünk.
-Megérkeztünk. Szép napot.-szólt hátra a vezető és segített nekünk kiszállni.
-Köszönöm Ricky -mondtam kiszálltunk és beindultunk a hotelba.
-Jónapot megtudná nekem mondani melyik Justin szobája?-kérdeztem a recepciót.
-Justin? Justin Bieber?-kérdezte miközben beütött valamit a számítógépbe.
-Igen.-válaszoltam.
-Oh maga a barátnője Kylie.
-Igen.-mosolyogtam idegesen.
-8. emelet 2A szoba. Szép napot.-mosolygott rám én pedig Amyvel elindultam a lifthez. Beszálltunk majd elindultunk a 8. emeletre. Egy csengő szóval jelezte,hogy megérkeztünk.
-Izgatott vagy Amy? Ez az ő szobája.-mosolyogtam rá.
-Kopogj be.-mondta izgatottan.
-Rendben,rendben kopogok -kopogtam az ajtón. Pár másodperc múlva kinyílt az ajtó.........

3 HÉT MÚLVA JÖN A KÖVI RÉSZ <3

2 megjegyzés: