2014. december 20., szombat

5.fejezet


Kylie szemszög:

-Basszus. Chaz van egy kis probléma.-mondtam,ahogy elkezdtünk a fagylaltos felé sétálni.
-Mi?-kérdezte.
-Mi van ha meglátnak minket? Mindenki rólam és Justin-ról beszél-mondtam idegesen és körbe néztem. Chaz megállt és felém fordult.
-Kylie. Kétlem,hogy bárki meglátna minket. Ráadásul csak barátok vagyunk,akik eljöttek egyet fagyizni. Meg amúgy is,nem vagytok együtt Justinnal ezért nem tartozol senkinek magyarázattal.-mondta és újra elindult.
-Igen,talán igazad volt....először.-mondtam szarkazmussal a hangomban,Chaz pedig csak megforgatta a szemét.
-Itt vagyunk! Milyen ízűt szeretnél?-kérdezte.
-Csokisat.-mondtam izgatottan. Nagyon rég óta nem ettem fagyit.
-Ok..egy csokisat és egy epres fagyit kérünk szépen!-mondta Chaz egy kis mosollyal az arcán. Talán Chaz nem is olyan rossz ember....Mindig itt van mellettem....Talán adnom kéne neki egy esélyt.
-Tessék! -mondta az eladó.-Egy csokis a hölgynek egy epres pedig neked.
-Mennyi lesz?-kérdezte Chaz oda adta a fagyimat a kezembe.
-Semennyi. Viszont lenne még valami.-válaszolta az eladó.
-És mi lenne az?-kérdezte.
-Hát tudod gyakorlatilag már híresség vagy! És arra gondoltam,hogy kaphatnék egy autógrammot?-kérdezte majd a kezembe adott egy tollat és egy papírt.
-Umm....Rendben. Mi a neve?-kérdezzem.
-Brandon...és még azt szeretném mondani,hogy gyönyörű vagy.-mondta és egy kicsit elpirult.
-Brandon....aranyos név. De most mennünk kell. Viszlát és köszönjük a fagylaltot.-köszöntem el és elindultunk.
-Héj, legalább ingyen fagyit kaptunk.-nevetett Chaz.
-Igen! Köszönöm mégegyszer Chaz.-leültem a folyó meleltti padra. 
-Mégis mit?-kérdezte Chaz és leült mellém.
-Hogy elhoztál ide és itt vagy velem.
-Nem probléma Kylie...meg  amugy is unatkoztem meg éhes is voltam.-mondta és már majdnem megette a fagyiját.
-Hé Chaz...mi az ott?-kérdeztem miközben az arcát figyeltem.
-Mi? HOL?-törölgette az arcát.
-Itt.-mutattam az orrára ésössze fagyiztam,majd felálltam és elkezdtem szaladni.
-Kylie menekülj-kiabálta  nevetve majd utánam szaladt. Hiába próbáltam gyorsabban futni ő gyorsabb volt és elkapptt. Elkezdett velem forogni,majf mikor lerakott nqgyon közel volt az atcomhozz. Mélyen belenézett a szemembe és én is az ővébe. Majd megtörtént. Megcsókolt. Majd már csak a paparazzik kérdéseire eszméltünk fel.
-A francba! Gyere Kylie menjünk!-Chaz megfogta a kezem majd elkezdtünk szaladni.
-KYLIE!! KYLIE IGAZ,HOGY JUSTIN BIEBERREL JÁRSZ?-kérdezte egy paparazzi.
-KYLIE MEGCSALOD JUSTINT A LEGJOBB BARÁTJÁVAL CHAZ SOMERSEL?!-üvöltötte egy másik. Még gyorsabban elkezdtünk futni majd elbújtunk a ládák mögé.
-A rohadt életbe! Apu ki fog borulni! A francba,francba,francba!.-mondtam.
-Bazdmeg.....Sajnálom Kylie. Nem akartalak um.......megcsókolni.-mondta Chaz majd közbe a földet bámulta.
-Majd ezt megbeszéljük később! Inkább azon aggódjunk amit aputól fogunk kapni!-mondtam.
-Francba Justin hív! Vedd fel!-tartotta felém a telefonját Chaz.
-Nem! Ez a te telefonod!
-Igazad van! De akkor maradj csöndben!-majd felvette.
-Mi a helyzet bro?-kérdezte Chaz.-Oh....tényleg? ....Most?.....Umm nem tudom.....Igen velem van.....Igen jól van....Rendben majd beszélünk szia.-majd lerakta.
-Mit mondott?-kérdeztem idegesen.
-Felvessz minket a 27. utcában lévő saroknál..mutatott abba az irányba.
-Dühös volt?
-Nem hallottam dühösnek a hangját...a kocsiban ne beszéljünk erről jó?-közben elindultunk a 27.utcába.
-Nem is akartam.-majd egy kis idővel később megérkeztünk a 27. sarokra.
-Gyertek.-szólt ki Justin a kocsiból. Justin haza vitt majd bementem a lakásba. Körbe néztem majd kerestem aput a szemeimmel de nem találtam sehol. Bementem a konyhába amit azt hiszem nem kellett volna.
-KYLIE HOL VOLTÁL?-kérdezte dühösen apu.
-Sajnálom apa. Chaz és én csak elmentünk sétálni.....sajnálom. Most felszeretnék menni a szobámba és lefeküdni.-mondtam majd elindultam a szobámba. Elmentem fürödni majd felvettem a pizsamámat. Végre lefeküdtem és már semmi másra nem vágytam egy ilyen hosszú nap után csak egy jó alvásra.


SAJNÁLOM,HOGY NEM VOLT SOKÁIG RÉSZ DE TUDJÁTOK MI AZ OK: A SULI. MEGPRÓBÁLOK A SZÜNETBE TÖBB RÉSZT HOZZNI. 5 KOMI UTÁN KÖVII <3

5 megjegyzés: