2014. november 20., csütörtök

4.fejezet.

-Mi az istent csináltatok ti 3-an?!-kérdezte és olyan erősen becsapta maga mögött az ajtót,hogy egy kicsit megugrottunk.-Justin! Egy órán keresztül hagytalak a lányommal! Csak 1 órára és azt látom twitteren,hogy az első számú világtrend az,hogy #KylienakÉsJustinnakRandizniukKellenne! És haza jövök azt látom,hogy az étel szét van dobálva a házamban! Nem kéne valamit mondanotok?! Kértelek Justin,hogy vigyázz rá!-kérdezte komoly hangon apu.
-Apa....Gondolkodj becsületesen ez a hülye tudna engem kezelni? Egyébként is.Te úgyse foglalkozol velem .-mondtam.
-Kylie ez most nem a legalkalmasabb idő,hogy erről beszélgessünk! Hittem Justinba és csak annyit kértem tőle,hogy csak menjen fel a szobádba megnézni,hogy hogy vagy nem azt,hogy másszon rád! Ráadásul idősebb nálad!-mondta apu és próbálta nem felemelni a hangját.
-Apa ez a hülye csak 1 hónappal idősebb nálam! -mondtam élesebb hanggal.
-Kylie mi menjünk ummm..... takarítani amíg Justin és apud beszélgetnek.-mondta Chaz és elkezdett húzzni az ajtó felé.
-Remek ötlet! Egyedül szeretnék beszélni Justinnal.-mondta apu és szinte kilökött minket Chaz-el az ajtón. Hallottam ahogy bezárja az ajtót. Ennek sehogy nem lesz jó vége. Chaz-re néztem.
-Menjünk takarítani....Nem akarom,hogy apud velem is elakarjon beszélgetni.-mondta és elővett egy tisztító szert.
-Jólvan.-mondtam és segítettem neki takarítani.

Justin szemszög:

-Na Scooter. Nem mondtam még neked,hogy nagyon swag vagy?-mondtam neki idegesen.
-Ne mondd ezt a szart nekem Justin! Magyarázd nekem,hogy miért az az első számú trend világszerte,hogy #KylienakésJustinnakRandizniakellene?!-Woah. Scooter tényleg felkapta a vizet. De istenem ez csak egy trend.
-Scooter ez csak egy trend. Nyugodj meg bro.-mondtam és leültem a székre.
-Justin. Nézd,gyakorlatilag azt mondtad az egész világnak,hogy randizol a lányommal! Most mit mondasz nekik? A rajongóid arról álmodnak,hogy veled randiznak! Most azt fogják hinni,hogy te és a lányom egy pár vagytok! Nagyon jól tudod,hogy a egyes rajongóid milyen beteges rajongással szeret! Kitudja,hogy mit fognak csinálni a lányommal! Ráadásul a rajongók jönnek és mennek! 
-Igen Scooter,a rajongók jönnek és mennek....de az én beliebereim? Ők itt fognak velem maradni és semmi nem szakíthat szét minket! Bízok bennük és ők is bíznak bennem. Megígértem nekik valamit. És ők azt tudják. A beliebereim az egyetlen ok amiért ma itt vagyok.Annyi szeretettet és támogatást kapuk tőlük amit senki nem tud elképzelni. Nem lesznek igazságtalanok csak azért mert van egy barátnőm.Annál jobban ismerem őket.-mondtam komolyan.
-De pont ez az Justin. Te nem randizol a lányommal. Tehát,hogy fogod elmondani,hogy igazából nem randiztok?! Ha rájönnek,hogy ez hazugság a média mindenhol ott lesz! 
-De mi van ha randizni akarok Kylie-val?  Mi van ha szeretem őt?-doboltam idegesen az ujjaimmal.
-Bieber. Nem tudom. Nem akarom,hogy a hercegnőmet megsebezzék. Halál fenyegetéseket fog kapni a rajongóidtól.
-Kylie jól lesz.Azt mondtam,hogy a beliebereim elfogják fogadni. Néztem a tweet-ik közül néhányat és úgy gondolják,hogy szép pár lennénk.Rajongók. Igen nem fogják szeretni. De nekem a beliebereim véleménye a fontos. Hisz ők vannak itt mellettem. A rajongókat pedig elvesztem mert nem támogatják a döntésemet.
-Mit szól ehhez Kylie? Ha nem vetted észre Bieber.......utál téged.-mondta mosolyogva Scoo.
-Ne tényleg? Így gondolod? Hmm.....ő nem ezt mondaná. És,hogyha járást tetetnénk? A médiának hamis együttlétet színlelnénk. És amikor nincsenek kamerák akkor lehetünk normálisak. Talán valahol a színlelés közbe,ténylegesen belém szeret. És ha nem vetted volna észre a hölgyek szeretik a bájaimat.-túrtam a hajamba.
-Rendben. De Bieber ha összetöröd a lányom szívét,összetörlek téged és a karrieredet.
-Ne aggódj.-Scooter kinyította az ajtót és hívta Kylie-t,hogy annyira jöjjön be,hogy eltudjuk neki mesélni a tervet.
-Nem.-mondta Kylie miután a tervet elmondtuk neki.
-De Kylie! Kérlek!.-mondtam és mélyen a szemébe néztem.
-És ebben mi a jó nekem?-kérdezte és elment a telefonjáért majd valamit elkezdett írni.
-Umm....Nem tudom....Mit akarsz?-kérdeztem és Scooter-re néztem egy olyan "gyerünk segíts meggyőzni" nézéssel. Dühösen nézztem Scooterre mikor mg mindig nem szólalt meg végül engedett.
-Kylie. Ezt fogod tenni.És ez végleges! Most pedig menj a szobádba és szobafogság!-mondta Scooter.
-DE APA! MIÉRT ÉN? EZ AZ IDIÓTA RAKTA KI A KÉPET! MIÉRT ENGEM KELL MEGBÜNTETNI AZ Ő KIBASZOTT HIBÁJÁÉRT?-kiabálta Kylie,majd rájött,hogy káromkodott az apja előtt ezért a szája elé rakta a kezét. Megpróbáltam elrejteni a nevetésemet.
-KYLIE SAMANTHA BRAUN CSÚNYÁN BESZÉLTÉL VELEM?! MÉG EGYSZER ÍGY BESZÉLSZ VELEM KITÉPEM A NYELVEDET!!! TE LESZEL JUSTINNAL ÉS EZ VÉGLEGES! MOST PEDIG MENJ A SZOBÁDBA!!-hűha a második keresztneve Samantha....érdekes.
-NÉHA AZT KÍVÁNOM ANYA BÁRCSAK ITT LENNE!!!-üvöltötte Kylie..láttam,hogy a szeme könnyes lesz majd felszaladt a szobájába.
-Um...Scooter....én...-nem tudtam,hogy mit mondjak.-Megyek megnézzem ,hogy hogy van.
-Ne Justin....Talán vissza kéne menned Pattie-hez a szállodába...Felhívom Kenny-t,hogy jöjjön érted...Megvárhatod a nappaliba...Vidd magaddal Chaz-t is...Isten tudja mit csinál már.
-O..Ok.-ezt volt minden amit mondhattam,és közben pedig a szememmel Chaz-t kerestem.

Kylie szemszög:

-Kylie...jól vagy?-kérdezte Chaz és leült mellém az ágyra. Nem tudtam mit mondani. Mr.Szupersztár takarodjon el az életemből!
-Igen teljesen jól vagyok. Csak azért sírok mert bolond vagyok. Ugyan már Chaz mit gondolsz?-kérdeztem Chazt.
-Mi történt?
-Bieber és az apám azt akarják,hogy én legyek Justin fake barátnője....Mert az idióták azt hiszik,hogy ezt jót tehet Justin karrierjének.És apu azt mondta,hogy büntetést kapok. De nem tettem semmit rosszat! Ez annak az idiótának a hibája! Apu mindig Justinra gondol és nem rám!De ez kibaszottul fusztrál mert én vagyok a lánya! És Bieber csak egy hülye gyerek akinek szerencséje volt! Annyira utálom!-mondtam el a véleményemet Chaz-nek.
-Mi? Apud miért akarja,hogy Justin fake barátnője legyél?-kérdezte.
-Apunak csak az számít,hogy Justin boldog legyen....Rám soha nem gondol! Azt kívánom anyu bárcsak itt lenne!
-Kylie...Ezt a kamerák miatt kéne csinálnod de nem örökre...és te és a srácok majd kifogtok találni egy fake szakítást.-mondta Chaz és letörölte a könnyeimet. Soha nem láttam még így Chazt...azt hiszsem szer...Várjunk nem Kylie! Nem szeretheted őket! 
-Köszönöm Chaz...Tényleg.-és a fejemet a vállára hajtottam.
-Nem probléma.-elkezdett játszani a hajammal.
-Oh mellesleg Chaz...
-Mi az?
-Miért vagy itt Kaliforniában? Miért nem Ryan-el vagy Kanadában?-kérdeztem miközben rá néztem.
-Oh igen...Justin meghívott a turnéjára,hogy itt legyek vele az első koncerten. És most nincs suli majd csak 2 hét múlva,szóval eljöttem....Ryan pedig meglátogatta a szüleivel a nagyszüleit.
-Oh...ez reális...Remélem nem kell sokat majd együtt lennem a turnébuszon sokat Justinnal.
-Várj....Mész a turnéra?-kérdezte meglepődve.
-Igen. Apu ötlete volt. És nekem azt kell csinálnom amit apu mondd.
-Apud nem nagyon engedi,hogy bármi vicceset csinálj.-mondta Chaz.
-Tudom! Például nem nagyon enged el a parkba fagyizni mert egyszer féletlenül elestem és belekentem az arcába a fagylaltot.
-Hé van egy ötletem...Kiváncsi vagy rá?-kérdezte én pedig rá néztem.
-Hmm...Persze de attól függ,hogy mi az a terv.
-Menjünk ki az ablakodon és menjünk el fagyizni majd sétáljunk a parkba. Nem randi csak tudod...két barát kikapcsolódik egy kicsit. Na igen vagy nem?-kérdezte.
-Teljesen. De te fizetsz.-Chaz csak mosolyogva megforgatta a szemét.
-De ha bajba jutunk ne engem hibáztass.
-Ok.-majd elindultam az ablakomhoz.

Justin szemszög:

Hol van Chaz ?! Már 10 perce itt várok rá!


5 KOMI UTÁN KÖVI <3 JÓ OLVASÁST ÉS NAGYON KÖSZÖNÖM AZ ELŐZŐ RÉSZHEZ A KOMIKAT <3

9 megjegyzés:

  1. Sziiiia! Design tanuló vagyok és ha gondolod fel veheted velem a kapcsolatot, egy új kinézetért. :)
    Várom válaszod,

    Hope.ooxx'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia köszönöm szépen az ajánlatod jelölj be facebookon és akkor megbeszéljük a részleteket :)

      Törlés
  2. Nagyon jó :) Siess a kövivel puszi :) <3

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen imádom siess a kövivel ! :*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!! Gyors kövit!!!!!!!!! :) :)

    VálaszTörlés