2014. október 30., csütörtök

3.fejezet.



-Nos mi az?- kérdeztük Justinnal egyszerre. Apa elkezdett beszélni.
-Kylie tudom,hogy azt szeretnéd ha több időt tölthetnél velem......De ahogy szoktad mondani most MR szupersztárra kell összpontosítanom, tényleg sajnálom de tudod,hogy fontos ez az állás nekem. Azt mondtam,hogy veszek neked ajándékokat de azt mondtad nem kell. Kitaláltam,hogy lehetnénk együtt egész nap.  Justinnak indulni fog egy turnéja. Úgy döntöttem,hogy eljössz Justinnal és a többi Bieber Crew-al a turnéra.Nincs de.  Jössz és ez végleges. Ráadásul ha itt maradnál nem tudnék rólad gondoskodni,és meg kéne kérnem valakit,hogy gondoskodjon rólad.
-DE APA!!!  TUDOD,HOGY MENNYIRE UTÁLOM EZT A BIEBER GYEREKET!!!-mondtam felrohantam a szobámba és elkezdtem tombolni. Hogy tehette ezt apa? Miért kellett felfedeznie ezt a Bieber gyereket? 3 éve minden percet együtt töltöttünk. Mindig Bieber-re összpontosít mint ha ő több lenne nálam. Ráadásul én a lánya vagyok! Utálom az életemet!!!
-Mi a fasz?!-kiáltottam fel és megfordultam,hogy lássam ki fogta meg a fenekemet. Természetesen Justin volt.
-Sajnálom de a segged itt volt előttem és nem tudtam magamon uralkodni.......Scooter kért,hogy ellenőrizzelek le téged....elment egy megbeszélésre. Tehát itt kellett maradnom veled. Amíg egyedül vagyunk csinálhatnánk valamit....Például te, én és az ágy-mondta és kacsintott egyet rám. Úristen ez egy perverz állat!!
-Mi a fasz? Inkább a pokol! Perverz!-mondtam és felálltam.-És most menj ki a szobámból!
-És ha nem megyek ki? -kérdezte és közelebb jött.-Én itt akarok maradni!
-Justin. Menj ki a francba vagy különben.....-mondtam miközben hátráltam. Elfelejtettem,hogy mögöttem van az ágyam így megbotlottam és hátra dőltem az ágyamon. Justin önelégülten mosolygott és még közelebb jött.
-Vagy különben?.-kérdezte majd megint kacsintott.Épp rám nehezedett volna amikor kinyilt az ajtó.
-Yo Bieber! Hol vagy?.-mondta egy ismerős hang. Chaz volt az Justin egyik idegesítő haverja. Aztán hallottam ahogy jönnek fel a lépcsőn és az ajtóm előtt megállnak.
-Woah félbeszakítottam valamit?
-Várj mi???-kérdezte Justin. Felültem még mielőtt teljesen elpirultam volna. De már késő volt.
-Ez nem az aminek látszik!-mondtam gyorsan és felálltam.
-Srácok teljesen olyanok vagytok akik most készültek szexelni. Amúgyis máskülönben miért lett volna rajtad Justin?-kérdezte önelégülten vigyorogva amitől még jobban elpirultam.
-Haha elpirultál!.-rám mutatott és röhögött közbe.
-Nem nem pirultam el!.-mondta miközben a földet néztem.
-De te elpirultál.-röhögött még mindig elővette az IPhone-ját és lefotózott.
-JUSTIN MENJ KI A SZOBÁMBÓL ÉS VIDD MAGADDAL ŐT IS!!!-lettem egyre idegesebb.
-Ez biztos megy twiterre.-mondta Justin közben valamit írogatott a telefonján.
-OMG!! Meneküljetek!!-mondtam Chaz pedig rögtön kiment az ajtómon. Felmentem twiterre ahol egy csomó értesítésem volt arról,hogy megemlítettek egy egy hozzászólásban. Elkezdtem olvasni:
@KylieBraun annyira aranyos vagy amikor elpirulsz!
@Lol ezt a képet@justinbieber töltötte fel @KylieBraun-ról. Elismerem nagyon aranyosnak tűnik.
A képen @KylieBraun van @justinbieber töltötte fel! A háttérben lehet látni Chazt a tükörben.
Mi a?! 1. Miért van @justinbieber @KylieBraun szobájába?

A többi twitt:

Káromkodom ha @KylieBraun és @justinbieber randiznak,kiborulnék!
OMG!!!! #KylienakésJustinnakrandizniukkellene világ trenddel!! @KylieBraun @justinbieber.
 #KylienakésJustinnakrandizniukkellene awww!! Ez aranyos!! @KylieBraunk randizik @justinbieber-el. (;

És még több twitt:

@KylieBraun maradj távol Justintól!!!!
@justinbieber tudod,hogy jobb vagyok @KylieBraunnál (;
WOW @KylieBraun maradj távol @justinbieber-től ő az enyém!

Lecsuktam egy pillanatra a szememet és sóhajtottam egy nagyotmajd megnéztem és tényleg #KylienakésJustinnakrandizniukkellene világtrend volt. Majdnem elállt a lélegzetem amikor megláttam,hogy ez az első világtrend. Megnéztem Justin twitterét,hogy ő mit szól ehhez a #KylienakésJustinnakrandizniukkellene  világtrendhez. Elkezdtem olvasni a twit-jeit.

Wow  #KylienakésJustinnakrandizniukkellene az első a világtrendek között? Hm.....Talán lehetséges ;)

Haha mindenki arról a képről beszél amit felraktam.

Az én Beliebereim azt kérdezgetik,hogy @KylieBraunnal járok.....Igen vele! Ne utáljátok! Én is szeretlek titeket srácok!

@KylieBraun mit szólsz  #KylienakésJustinnakrandizniukkellene trendhez? ;)

@BieberMyLife köszönöm a támogatást #nagyonszeretlek.

Mi a francért kellett Justinnak azt mondania,hogy vele járok???!!! Én is kiírtam egy tweetet:

#KylienakésJustinnakrandizniukkellene.......No Komment. Randizunk? @justinbieber. Ez mikor történt?!

Justin rögtön válaszolt is:

@KylieBraun nem tudlak elfelejteni. Szeretlek örökké ;)
@justinbieber nagyon össze lehetsz zavarodva.
@KylieBraun ne is tagadd tovább. Te.Az.Enyém vagy.
@justinbieber nem nem vagyok a tiéd!

Justin nem reagált rá de viszont újabb megjegyzésekbe jelöltek meg:

AWW @KylieBraun és @justinbieber  annyira aranyosak!
Szóval @KylieBraun és @justinbieber randiznak vagy nem?

Egy twiten megakadt a szemem:

Ott hagyom @justinbieber mert egy szempillantás alatt @KylieBraun és most már #KylienakésJustinnakrandizniukkellene trend van?.....Rámentem a profiljára néztem,hogy mit Twittelt és láttam,hogy nem igazán boldog.

@justinbieber találkozhatnánk ha visszajövök.
@BiebersMine Fogalmam sincs hogy randiznak-e.

Dühösen mentem le a nappaliba.Mikor leértem Justin és Chaz X-box-tak.
-Mi a fa...ó szia Kylie.-köszönt Justin.
-NE SZIA KYLIE-AS NEKEM! MI A FRANCÉRT KELLETT AZT MONDANOD,HOGY JÁRUNK? AMIKOR NAGYON JÓL TUDOD,HOGY NEM ÍGY VAN!!-mondtam és az arcába egy krémet kezdtem fújni.
-Mi a faszt csinálsz?! Nem fújd már azt a szart!!-mondta és felállt.
-Remélem megfogsz halni Justin.-kiszaladtam a konyhába és ami még apu szülinapjáról maradt süteményt Justinhoz dobtam.
-Nem Braun. Te fogsz meghalni.-Justin utánam szaladt elkapott és a krémet belekente a hajamba és az arcomba, szerencsére kiszabadultam és elmenekülhettem a krém elől.
-Kylie ezt visszafogod kapni!-elbújtam Chaz mögött.
-Kylie nem szeretnék ebben részt venni ugy hogy légyszíves eressz el!-mondta Chaz.
-Nem.-válaszoltam. Chaz felém fordult és közel kerültünk egymáshoz. Túl közel.
-Tudod mit mindegy. Tetszik ez a pozíció.-mondta 
-Chaz mi a faszt csinálsz? Kylie az enyém!! Randizunk!-mondta Justin 
-Miről beszélsz Bro? Ő nem a tiéd! Csak te mondtad és most ne haragudj de mi mennénk kajálni!-mondta Chaz kiment a konyhába és a maradék kaja is Justinon landolt. 
-Ezt visszakapod!-mondta Justin és elkezdtek dobálózni mint az ötéves. Szét dobálták az összes kaját úgy nézett ki a konyhánk mint valami disznó ól.
-Mi a?! Mit csináltatok itt?-lépett be apa elég dühösen.
-Oh....Hello Scooter.-mondta idegesen Justin. Apa lefotózta és elkezdett valamit írogatni. Azonnal elővettem a telefonomat és megnéztem apa mit tweetelt:
"Haza jöttem és azt látom,hogy @KylieBraun @justinbieber és @ChazSomers körül szét van dobálva az étel."
-Mind 3-an az irodámba most!-ordított apu mi rögtön mentünk utána és féltünk a folytatástól.


NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM AZ ELŐZŐ RÉSZHEZ SZÓLÓ KOMENTEKET! 5 KOMI UTÁN JÖN A KÖVI RÉSZ <3 JÓ OLVASÁST :) PUSZI: VIKI
UI: HA NEM JÖN ÖSSZE ANNYI KOMI VAGY CSAK EGY LESZ AKKOR BEFEJEZEM A BLOGOT!!


4 megjegyzés: