2014. október 28., kedd

2.fejezet

Sziasztok drágáim! <3
Nagyon szomorú vagyok mert összesen egy komentet kaptam az előző részhez. Nem haragszom meg hogyha azt írjátok hogy nem jó csak én erről nem tehetek mert csak fordítom nem én írtam!!!!!!!!! Nagyon örülnék ha kommentelnétek vagy akkor abbahagyom!!! Remélem a következőhöz több komentet kapok.
Olvassátok sok szeretettel a következő részt puszi: Viki


30 perccel később valaki megzavarta az elzárást.

-Hol van Kylie?-kérdezte egy férfi hang de nem láthattam,hogy ki az mert egy számítógép eltakarta azt a személyt akihez a hang tartozott.
-Sajnálom uram de Kylie-nak itt kell maradnia mert elzáráson van.-válaszolt Mr.Henry.
-Nézze Kylie-nak el kell most velem jönnie.-mondta az "ismeretlen"
-Sajnálom jöjjön vissza 30 perc múlva. Most viszont kérem távozzon.
-Maga tudja,hogy én kivagyok? Bár melyik percben kirúgathatom. Szóval hol van Kylie?- most már rájöttem,hogy kiaz. Justin.
-Na jól van akkor. Kylie bent van.-mondta Mr.Henry és rám mutatott.
-Kylie állj fel! Apádnak szüksége van rád!-mondta önelégült hanggal.
-Nem.-mondtam miközben  próbáltam elrejteni az önelégült mosolyomat.Látni akartam,hogy felidegesítem.
-Kylie azt mondtam.hogy állj fel! Komolyan mondom,hogy Scooter beszélni akar veled.Hogy mit? Nem tudom nem mondta el nekem.Szóval most állj fel.-mondta komolyan Justin.
-Én meg mondtam már,hogy nem.-válaszoltam én is komolyan. Justin lecsukta a szemét és elkezdett sétálni felém.-Esküszöm Justin ha hozzám mersz érni nagyon megbánod.-mondtam neki idegesen. Nem tudom hogy  miért vagyok ideges.
-Miért mit teszel? Te csak egy lány vagy. Nem tudsz ellenem semmit tenni.-mondta Justin önelégülten. Oda ért hozzám megfogta a csuklómat és elkezdett az ajtó felé húzni.-Szép napot Mr.Henry.-köszönt el Jusint és adott neki 100 dollárt. Oh istenem már megint. Azt hiszi,hogy bármit megtehet. Utálom.
-Justin engedj el!-üvöltöttem rá.Megállt és felém fordult.
-Mivan? Megsebeztem a szíved?.-kérdezte röhögve.
-Fogd be! Tudok a saját lábamon sétálni nem kell,hogy ráncigálj!-mondtam lecsuktam a szememet és keresztbe fontam a kezeimet magam előtt.
-Scoo azt mondta,hogy most rögtön akar veled beszélni és ha te nem akarsz jönni tehetek bármit,hogy elvigyelek!-újra elkapta a csuklómat és kirángatott az iskola ajtón egészen a kocsijáig.
-És mit akar apu? Biztos leakar baszni az elzárás miatt.-mondtam miközben az ablakon bámultam ki.
-Scooter tudja,hogy így beszélsz? Ez nagyon nem helyes!-mondta Justin gúnyosan.
-Kussolj! Mintha te nem beszélnél így. Gyakorlatilag hazudsz a rajongóidnak.-mondtam és Justin elkezdett vezetni.
-Nem hazudok nekik! Honnan a faszból veszed,hogy hazudok nekik?-mondta miközben megállt a kocsival.
-Mindenki azt gondolja,hogy te egy jó és tökéletes fiú vagy. De valóban te egy beképzelt,önelégült sztár vagy.-mondtam neki az arcába.
-Nem nem vagyok tökéletes. Csak helyes.-kacsintott.
-Nem még helyes se vagy. Meg még hogy kedves aranyos vagy. Pár perccel ezelőtt úgy rángattál a csuklómnál fogva mint egy idegbeteg!-mondtam neki idegesen.
-Máskor is .-mondta és újra elindult a kocsival.-haza fele egész végig kínos csend volt a kocsiba.
Csendben mentem be a házba és egyből rohantam volna  fel a szobámba, de Justin olyan erősen megfogta a kezemet,hogy nem tudtam szabadulni. És éreztem valamit,ahogy megfogta a kezemet. Nem. Talán valami más volt.
-Meghoztam Scooter!-üvöltötte Justin. Mi a francért kell ordibálnia?! Apu bejött az ajtón és felvont szemöldökkel nézte a kezünket. Gyorsan kirántottam a kezemet Justin szorításából ő pedig egy kicsit elpirult.
-Nem.....Ummm...Scoo ez nem az amire te gondolsz.....Csak megpróbáltam megakadályozni,hogy Kylie felmenjen a szobájába........Én nem....Um........Még egyszer mondom ez nem az amire te gondolsz.-mondta Justin . Zavartan a tarkójához nyúlt és elpirulva a padlót nézte. Elkel ismernem,hogy nagyon helyes. Várjunk MI?!  Dehogy helyes. Utálom. Gyűlölöm.
-Nyugi Justin csak viccelek.......Bár nem tudsz a lányommal randizni....De neked megengedném.-mondta apám nevetve.
-APA!!!-mondtam és lecsuktam a szememet de éreztem,hogy egyre jobban pirosodik a fejem. Tudtam,hogy viccelt. De miért gondolja azt,hogy randiznék Mr.Szupersztárral?
-Vicceltem Kylie. Tudod,hogy csak viccelek.-mondta apám még mindig röhögve.
-És mit akartál  mondani?-kérdeztem miközben elindultam a konyhába.
-Hát....ez hosszú történet. Menjünk az irodámba. Justin te is tudsz jönni?- miért érinti őt az a dolog amit apu akar mondani?  Bementünk apu irodájába majd becsuktuk az ajtót.
-Miért van itt Justin is?-kérdeztem.
-Kylie. Ez a dolog téged és Justint érint.-válaszolt és leült a székébe. Az asztala tele volt papírokkal. Vajon mit akarhat?........................


3 KOMI UTÁN JÖN A KOMI. HA VISZONT MEGINT EGY JÖN BEFEJEZZEM A BLOGOT!!!



4 megjegyzés: