2014. október 4., szombat

1.rész

sziasztok drága olvasóim! <3
Meghoztam az első részt remélem jól fordítottam le!
Mind mondtam hogy ez csak fordítom nem én írtam a történetet!!!!
Olvassátok sok szeretettel puszi: Viki <3


Kylie szemszöge:

A sulihoz készülődtem és azt gondoltam,hogy apu majd elvisz engem, de el kellett mennie dolgozni. Megint. Már nem látom szinte soha aput. Az apám Scott Braun, de a sok belieber csak Scooternek hívja őt. És igen Justin Bieber menedzsere. Gondolhatjátok azt,hogy én vagyok a legszerencsésebb lány a világon de tévedtek! Justin a legbosszantóbb ember akit valaha ismertem. Mindig jó fejnek és törödőnek tűnik de amikor látnátok milyen ő igazán egyetértenétek velem! Egyenlőre ennyit róla! Oda mentem a szekrényemhez megnézni mit vegyek ma fel. Végül megtaláltam a tökéletes összeállítást:
Ránéztem az órára és 7:45 mutatott. Francba. Késésbe vagyok. Leszaladtam a konyhába és észrevettem,hogy apu hagyott egy üzenetet a hűtőn. "Kylie ma egyedül kell menned a suliba. Sajnálom legközelebb elviszlek ígérem!" Bazdmeg elfogok késni, Nem érdekel engem,hogy mit írt csak az,hogyha elkések megint szobafogságot kapok. Pánikba estem. azután pedig örülten elkezdtem kapkodni. Felvettem a cipőm gyorsan kimentem az ajtón és amennyire csak tudtam elkezdtem futni. Pont oda értem a suli kapujához amikor megszólalt a csengő. Úgy döntöttem ráérek besétálni ha úgyis elkéstem, minek pazaroljam a lélegzetemet?
-Kylie Braun elkésett. Megint. Mi a mentséged? Talán partizott Justin Bieber-el? Vagy miért késett el?-kérdezte az én történelem tanárom Mr.Brook. Azt gondolta,hogy én azt gondolom,hogy különleges vagyok mert apu Justin menedzsere, Hát pedig nem éreztem magam különlegesnek!
-Nem uram. Apunak elkellet korán mennie dolgozni.Megint.Szóval nem tudott elhozni. Úgyhogy idáig rohannom kellet.-Mondtam miközben rákacsintottam.
-Ez már a harmadik késése. Ez tudoja mit jelent. Elzárást.-mondta élesen Mr.Brook.
-De nem tudok!  Megígértem apunak,hogy nem kapok több elzárást!-mondtam neki kicsit ordítva.
-Nincs de! És most üljön le!-mondta miközben mutatta a helyemet.
-Igen uram.-mondtam miközben összeszorítottam a szemeimet. Hogy fogom ezt elmondani apunak? Megfog ölni. Nem szereti amikor bajt csinálok. Odasétáltam hátra a helyemre ami  Ashley a szégyenlős lány mellett van. Soha nem tudtam,hogy ő miért szégyenlős. Megpróbáltam beszélgetni vele de nem válaszolt. Végig ültem az órát, amin Mr.Brook. az unalmas forradalomháborúról beszélt. Mikor becsöngettek szaladtam a következő órára.
-Figyeljetek! Megjött a kis ágról szakadt!-mondta a szuper népszerű lány akit úgy hívnak,hogy Jessica. Igaz az apám Scooter Braun Justin Bieber menedzsere én nem vagyok népszerű. Én voltam a száműzött. Mindenki utál engem,mert azt gondolják,hogy felvágok mert apu sok pénzt keres de ez nem így van! Ráadásul nem engedik,hogy bemutatkozzam anélkül hogy ne csúfolnának. Átsétáltam rajtuk és mentem a biológia órámra.
-Örülök a találkozásnak Miss.Braun.-mondta a biológia tanárom Mrs.Johnson.
-Jónapot.-köszöntem én is. Tudtam mit akar. Pénzt. Kedves velem.de csak azért,hogy pénzt kapjon aputól.
-Braun! Kölcsön adna nekem 100 dollárt? Biztos vagyok benne,hogy az apja nem fogja bánni!
-Nem. Mindenki csak azért kedves velem,hogy pénzt kapjanak. Maguk betegek! Mindenki aki itt van! Magát is beleértve Mrs.Johnson!-ordítottam mindenkire.
-Gyerünk! Az apád annyi pénzt csinál az az egy 100 dolláros nem számítana!-mondta Brandon. Brandon a foci csapat kapitánya.
-Ó istenem!-elővettem a pénztárcámat és oda adtam neki a 100 dollárt.
-Köszönöm baby.-mondta Brandon és rám kacsintott. Lecsuktam a szemeimet majd elkezdtem hallgatni egy zenét.és az egyetlen barátomra gondoltam Emily-re.

.....................

-Szia kicsim még suliba vagy?-kérdezte apu.
-Igen apa még suliba vagyok.-válaszoltam.
-Miért vagy ideges?-kérdezte.
-Ó semmi nem vagyok ideges. Csak tudod a saját apám nem visz el az iskolába és mostanában szinte soha nem látom!-válaszoltam neki ingerültebben.
-Kylie sajnálom.
-Tegyél meg  nekem valamit.
-Nos mit szeretnél? Jól gondolom,hogy szereted a ruhákat?-kérdezte.
-Igen, de szeretném ha velem lennél több időt. De neked nincs időd rám! Neked éppen arra a Bieber hülye gyerekre van időd!
-Kicsim, nézd én sajnálom de ez egy nagyon jó munka. Ezt te is tudod.
-Mennem kell apu.
-Rendeben találkozzunk iskola után szeretlek.
-Apu tudod hogy szeretlek téged? Nos elzárást kaptam sajnálom.
-Kylie megígérted! Most éppen mit csináltál?
-Ez nem az n hibám hanem a tiéd! Mert nem hoztál el a suliba és elkéstem!
-Most mennem kell egy találkozóra. Később még beszélünk erről. Szeretlek szia.
-Szia.

...............


Lecsuktam a szemem és hallgattam a zenét. . Túl éltem egy egész napot a suliban. Már léptem volna ki a suliból amikor eszembe jutott hogy nekem ma elzárásom van. Sóhajtotta majd elmentem abba a terembe ahol az elzárás szokott lenni. Beültem hátra a jobb oldali sarokba és az asztalon lévő számítógéptől nem láttam az ajtóra így nem láttam,hogy kijött éppen be vagy ment ki Ott ültem ahol pont lehetett hallani ahogy a másik teremben fúrnak. 30 percel később azonban elhallgattak és................  

3 komi után kövi <33 
Ő ITT KYLIE BRAUN.
JUSTIN BIEBER
SCOOTER BRAUN
PATTIE MALLETTE


3 KOMI UTÁN JÖN A KÖVI RÉSZ PUSZI <3



2 megjegyzés:

  1. Hali!
    Mi van ha nem lesz meg a három komment?? És mielőtt kirakod a részeket olvasd el, hangosan és az olvasásba ne siess! Hisz, te írod...akarom írni fordítod. Figyelj, oda a vesszőkre és pontokra! Nem akarok beleszólni, de a "Szia" után általában vagy nincs semmi vagy FELKIÁLTÓJEL szokott lenni. Ezeket nem bántásnak mondom. Építkezz belőle! Egyébként:
    Blog kinézet: 5*-tökéletes szerintem.
    Szöveg_fordítás: 5-egész jó. Valami hiányzik még. De nyugi, ne siesd el! Van még időd hogy profi legyél! :D :)
    Fejléc: 5* -nagyon tetszik.

    Remélem, nem veszed sértésnek amiket írtam! :) >< :D

    Feo

    VálaszTörlés