2015. április 18., szombat

8.fejezet

SZIASZTOK :) ITT AZ ÚJ RÉSZ REMÉLEM TETSZENI FOG <3 KOMIZNI NE FELEJTSETEK EL <3 JÓ OLVASÁST <3 

-Justin......mi a szar?  Miért vagyunk itt?-kérdeztem és még mindig  néztem,hogy miért hozott el egy karneválra.
-Hát arra gondoltam,hogy kellene egy kicsit szórakoznunk......és gyere....tudod fake randi... és,hogy úgy tűnjön tényleg randizunk így elfelejtenék az esetet Chaz-el.-kiszállt és kinyitotta nekem is az ajtót.
-Justin, ki tudom magamtól is nyitni az ajtót.-mondtam és kiszálltam.
-Gyere Kylie. Én úriember vagyok és ez a kameráknak is jobban tetszik.-mondta Justin és megfogta a kezemet. Nem tudom,mintha valami bizsergést éreztem volna... talán csak ideges voltam. Vagy mégsem?
-Csak most az egyszer Bieber. De csak azt csinálhatjuk,hogy megpuszilod az arcomat vagy megfogod a derekamat...amit a párok szoktak csinálni...nem tudom...de csak a kameráknak és csak amikor a közelünkben vannak.-néztem a szemem sarkából és Justin mosolygott?? Ó istenem. Tudom,hogy Bieber kifogja használni ezeket az alkalmakat.
-Tökéletes.-mosolygott.
-Bieber éhes vagyok. Menjünk együnk valamit.-mondtam és oda sétáltam a büféhez.
-Mit akarsz? Hotdog? Hamburger? Vattacukor? Nachos?-kérdezte és közben olvasta fel a menüt.
-Az összeset.-mondtam nagy mosollyal az arcomon.
-Komolyan? Az összeset?-nézett döbbenten rám.
-Igen.
-Úristen. Nem túl sok ez?
-Nem.
-Kylie felfogsz robbanni ha ezt mind megeszed.
-Justin csak vicceltem! Egy Hotdog elég lesz.-mondtam röhögve.
-Oh,azt hittem,hogy komolyan mondod.-nevetett ő is.-Két Hotdog-ot kérek.-az eladó meg se moccant.-Um...hölgyem két Hotdog-ot szeretnék.
-Istenem! Te Justin Bieber vagy! Istenem! Istenem.-üvöltözött a büfés.
-Nem! Shh! Mi nem akarunk jelenetet!-mondta hangosabban Justin.
-Oh...sajnálom. Mit mondtál miből kérsz kettőt?
-Azt mondtam kérek kettő Hotdog-ot.-mondta Justin bosszúsan.
-Higgadj le...Ő csak egy rajongód.-suttogtam a fülébe.
-Sajnálom.-suttogta vissza.
-Tessék. Két Hotdog!  A ház ajándéka.-mondta a büfés.
-Nem...kérem bánjon velünk normálisan...Fizetünk! Nem kell úgy kezelni minket mintha valami nagy királyok lennénk! Mi csak két normális tinédzser vagyunk...Szóval mennyi lesz?-mondtam egy kicsit bosszúsan mer idegesített,hogy nem úgy bánnak velünk mint két normális emberrel.
-Oh sajnálom...akkor 5$ lesz.-mondta.
-Tessék! Szép napot.-mondta Justin és oda adta az 5$. Elkezdett enni,de úgy evett mint egy malac.
-Te disznó.-röhögtem.
-Mi? Csak egy fejlődésben lévő fiú eszik!-mondta miközben megint evett egy falatott...majd fogta és az én Hotdogomból is evett egy jó nagy falatott. 
-Aww! Gyerünk! Justin! Gyakorlatilag megetted a fél Hotdogomat.-duzzogtam
-Én mondtam,hogy egy növésben lévő fiú ennyi eszik.-nevetett.
-Igen....fiúk.-fintorogtam.
-Várj! A férfiak! Én növésben lévő férfi.-védte magát Justin.
-Neem...túl késő te fiú.-mondtam és megettem a másik féél Hotdog-ot.
-JUSTIN NÉZ IDE!.-üvöltötte egy paparazzi és elénk tolta a kameráját. Elkezdtem menni egy másik irányba de Justin megállított.
-HEY SRÁCOK! BÉKÉN FOGTOK MINKET HAGYNI?! IGYEKSZÜNK EGY JÓ NAPOT ELTÖLTENI AMÍG SZÜNETEN VAGYOK! HA ADOK NEKTEK EGY MÉLTÓ KÉPET BÉKÉN HAGYTOK?-üvöltötte Justin és erősebben megfogta a kezemet,hogy meggyőződjön róla,hogy itt maradok.
-Igen!-üvöltötte vissza egy paparazzi.
-Ok.....a kamerák készen állnak? Utána békén hagytok minket ugye?-mondta Justin.
-Rendben Justin csak siess!-mondta a paparazzi.
-Renben,rendben!-mondta aztán megragadta a derekamat az arcom felé fordult....pár cm-re voltunk egymástól...Justin odahajolt és megcsókolt...csókolóztunk körülbelül egy percig és a kamrák fényei villogtak...csináltak egy csomó képet aztán megszakítottuk a csókunkat....rengeteg bizsergést éreztem a testemben...be kell vallanom,hogy ez a csók csodálatos volt...várjunk mi van? Kylie nem! Te utálod őt! Ez semmit se jelentett számára egyébként sem! 
-Menjünk Kylie!-mondta és elindultunk a játékos stand felé. A paparazzik megették amit kértünk és békén hagytak. Végre! 
-Justin.-mondtam és még mindig megvoltam döbbenve,hogy mi történt.
-Kylie?-kérdezte aztán elvitt a játékos stand mögé,hogy tudjunk beszélni.
-Justin te egy idióta vagy? Amikor apa meglátja ezeket a képeket,hogy csókolózunk meg fog ölni!-mondtam frusztráltan.
-Nem fog!
-DE MEG FOG! 
-NEM NEM FOG!! Mondtam,hogy,ez csak a kameráknak szólt!-mondta
-Nem! Ő ezt nem hallotta! Mindent meg fog tiltani! A telefonomat is elfogja venni!-mondtam és aztán levágtam,hogy megint megint megakar csókolni. Rá csaptam a vállára és ellöktem.- Mi a fenét csinálsz Justin?
-Ez egy módja annak,hogy befogd a szád?-kérdezte.
-Nem jó. Apám ki fog borulni!-mondtam
-Ne állítsd ,hogy nem tetszett.!
-Ez most nem az az idő Biber!-és elindultam.
-Kylie várj! Nem akartam! Sajnálom, Majd elintézem a dolgot ha apád erről fog kérdezni.-mondta Justin és utánam rohant.
-Várj! Kaptam egy csomó üzenetet. Megnéztem és mind aputól jött. "Hol vagy Kylie?" jött 2 perce. " Kylie ha nem válaszolsz nekem elföldellek." jött 1 perce. " El vagy földelve! És akkor fogod elmagyarázni ha visszajössz!"érkezett pár másodperce az utolsó.-Nagyszerű. Bieber apám kinyír.-mondtam és megmutattam neki az üzeneteket.
-Haha. De nem értem,hogy miért ölne meg hisz holnap indul a turné. Így nem tudsz még elmenekülni sem.-nevetett Justin.
-Inkább vegyél nekem egy vattacukrot.-követeltem.
-Végre.-oda mentünk az eladóhoz és vett nekem egyet.-Itt van.-adta oda Justin.

-Etess meg!-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Komolyan?-kérdezte.
-Igen.-mondtam és kinyitottam a számat. Justin vett le a vattacukorról és betette a számba.
-Annyira aranyos....-üvöltötte két kislány. Nem is vettem észre,hogy ott vannak. Egy kicsit el is pirultam.
-Aww...valaki elpirult.-cukkolt Justin.
-Nem én.-néztem a földet mert tudtam,hogy abszolút igaza van.
-Annyira imádni valóak vagytok együtt.-mondta az egyik kislány.
-És a ruhátok is annyira aranyos.-mondta a másik kislány. Hallottam,hogy Justin nevet mögöttem.
-Haha....igen.-mondtam még mindig elpirulva.
-Sajnálom lányok mennünk kell.-mondta Juss és megfogta a kezem majd kifizette az árusnak a pénzt. Elmentünk az óriás kerékhez és felültünk rá. Amikor a csúcson voltunk és a kerék megállt. Le néztem, és azt mondta az idős úr,hogy egy kicsit megtört a kerék és maradjunk nyugton. Wow. Nagyszerű. Tökéletes idő töltés lesz.
-Bazdmeg ez  nagyszerű.-keresztbe fontam a karomat és lecsuktam a szememet.
-Kylie ez nem olyan rossz! Innen láthatsz mindent.-ült közelebb hozzám.
-Bieber esküszöm,hogy nem állok jót magamért ha még közelebb mersz jönni. Komolyan mondom!-mondtam és hátrébb húzódtam amennyire csak tudtam. De nem tudtam már tovább menni mert már így is majd nem a legszélén ültem.
-És miért nem? Tudom,hogy akarsz engem.-Justin közelebb hajolt és csak pár cm volt köztünk. Éreztem lélegzetét az arcomon. Megint elpirultam...Valamit érzek Justin iránt?
-Mert Justin....
-Azt mondtad most,hogy Justin? Semmi Bieber vagy Mr. Szupersztár? -súgta a fülembe. Kirázott a hideg is annyira jól esett.
-Komolyan Bieber. Állj le. Különben...-mondtam és ellöktem.
-Különben mi?-tényleg idegesítő. Hmm...egy kicsit bosszút állok. Közelebb ültem Justinhoz Én is úgy tettem mint ő és közelebb hajoltam az arcához. Justin szemei elkerekedtek és elpirult mint én.
-Különben...elmondom mindenkinek,hogy egy hazug vagy!-kacsintottam rá.
-Rendben abbahagyom.-összekulcsolta a kezét.
-Végre.-visszacsúsztam a saját helyemre.
-EZ ELFOG TARTANI EGY DARABIG. HELYEZZÉTEK MAGATOKAT KÉNYELEMBE.SRÁCOK OTT FOGTOK RAGADNI MÉG EGY PÁR ÓRÁRA.-üvöltötte nekünk lentről a pasas. Csak bólintottam és lecsuktam a szememet. Megnéztem az időt 5:30 volt.
-Justin.....ez a te hibád!-mondtam és elkezdtem játszani a telefonommal.
-Bármikor.-mondta és lehajtotta a fejét az ölembe.
-Mégis mit gondolsz mit csinálsz?-kérdeztem meg bosszúsan.
-Mit? Azt mondták,hogy helyezzük magunkat kényelembe. És aludni akarok.....szóval ne mozogj.-mondta és lecsukta a szemét.
-Ughhh.....Bármikor.-mondtam és újra elkezdtem játszani a telefonommal.
-SHH! Maradj csöndben aludni akarok.-mondta. Megforgattam a szememet és tovább játszottam a telefonommal.

Justin szemszög:

Felébredtem és láttam,hogy Kylie alszik. Annyira aranyos volt. De nem volt neki valami kényelmes. Megnéztem hány óra van és 7:20 volt! 2 óra alatt még mindig nem értünk le! Lenéztem és láttam,hogy hatalmas tömeg van lent. Az ölembe fektettem Kylie-t és most már kényelmesebben volt. Megpusziltam a homlokát majd megnéztem,hogy miben említenek meg.

"@justinbieber és @KylieBraun beragadtak az óriáskerék tetején!Remélem jól vannak"
"@justinbieber és @KylieBraun fen ragadtak az óriáskeréken! Remélem biztonságban vannak!"
"Nézzétek!@justin bieber és @KylieBraun fen ragadtak az óriáskeréken!!" és mellé volt rakva egy kép amikor Kylie ölében fekszem és ő is elaludt.
" Be kell vallanom @justinbieber annyira aranyosan fekszik @KylieBraun ölében." Úgy döntöttem írok a dologról
JustinBieber: Srácok köszönjük a gondoskodásotokat. Én és @KylieBraun jól vagyunk.Csak egy kicsit fáradtak vagyunk :) lol. Mennyi ideig fogunk még itt lenni? Már 2 órája itt ragadtunk. Az egyetlen jó dolog az egészben hogy @KylieBraun itt van velem :) <3 #SzeretemŐt #Őazenyém #Nincsutálkozás #Hashtags #Lol.-elolvastam még egyszer majd elküldtem. Felhívtam Scootert.
-Szia Scooter.
-Szia Justin. Te és Kylie jól vagytok?
-Igen. Kylie alszik. 
-Kérlek legyél óvatos.
-Rendebn.....Hol vagy?
-Dolgozom rajta,hogy letudjatok jönni az óriáskerékről. Justin meg kell magyaráznod mindent amikor lejöttök.
-Rendebn vicces dolog lesz.
-Mióta vagytok fent?
-5 perc múlva lesz 2 órája.
-Istenem Kylie evett valamit? És te?
-Igen Scoo jól vagyok, Kylie-t nem tudom de evett egy fél Hotdog-ot , Hamburgert és egy vattacukrot.
-Egy fél Hotdog-ot?
-Igen...a másik felét én ettem meg.-megbeszéltük,hogy addig is vigyázzak a Kylie-ra. Mikor leraktuk a telefont elkezdtem játszani a hajával amire felébredt.
-Hol vagyok?-kérdezte Kylie.
-Az óriáskerék tetején életed szerelmével.-válaszoltam.
-Oh Bieber te is itt vagy? És hol van életem szerelme?-kérdezte.
-Um...itt.-válaszoltam majd megsimogattam az arcát. 
-Oh..akkor itt a tökéletes időzítés. Akkor akarok adni egy ajándékot.
-Mit akar...?-aztán Kylie megcsókolt. Várjunk mi? Visszacsókoltam. Őszintén megmondom,hogy tetszett. Kaptam egy üzenetet Scootertől.
"Ne csókold tovább a lányomat! A kamerák vesznek mindent!" lenéztem és láttam,hogy a kamerák fényei csak úgy villognak.
"Scooter ő csókolt meg engem!  Ő viselkedik ilyen furcsán." küldtem el az üzenetet.
-Kylie szeretsz engem?-kérdeztem.
-Mi? Miről beszélsz Bieber? -kérdezte és összefonta a karját melle alatt.
-Nem veszed észre mi történt?
-Nem? Mi történt? Mennyi az idő?-kérdezte.
-Megcsókoltál. 9:45 van. 
-Mi? Már 3 órája itt vagyunk fent? 
-Igen Scooter azt mondta a vezeték tört el.
-Justin éhes vagyok. Komolyan most nem viccelek.-lenézett.
-Tudom...én is.
-Másszunk le?-javasolta Kylie.
-Te viccelsz?? Meghalnánk. Nem akarok leesni.
-Itt letudunk mászni és ott a létra onnan megint csak letudunk mászni.-rámutatva az útra.
-Kylie mi van ha leesel? Nem akarom,hogy valami bajod essen.
-Gyere Justin! Soha ne mondd hogy soha ugye? 
-Jó rendben.-Kylie kimászott majd én is utána. Végig szorosan mögötte mentem,hogy ne hogy leesen. Már a létránál jártunk onnan leugrott majd Scooter és Kenny elkapott minket.
-Ti meg minek jöttetek le?-kérdezte Scooter.
-Mert éhesek vagyunk.-mondtam és mindannyian elkezdtünk veteni.
-Mehetnénk már enni? Ez az idióta megette a fél HotDogomat.-mondta Kylie
-Persze.-felelte Scoo. Elmentünk a McDonald ba. Megettünk egy egész étlapot szerintem majd haza mentünk Kylie elment a saját szobájába aludni én pedig a vendégszobába.



EZ LENNE AZ ÚJ RÉSZ <3 EL NE FELEJTSETEK KOMMENTELNI <3 REMÉLEM TETSZENI FOG <3 

3 megjegyzés: