2015. július 12., vasárnap

9.fejezet

SZIASZTOK!! MEGHOZTAM AZ ÚJ RÉSZT REMÉLEM TETSZENI FOG!!! <3 

Kylie szemszög:

Meglepően korán keltem 4 órakor. Úgy döntöttem,hogy gyorsan lezuhanyzok. Fél ötre el is készültem. Tekertem egy törülközőt magam köré és elindultam a ruhás szekrényemhez. Néztem,hogy mit vegyek fel.
-Kylie ap...-megfordultam és láttam,hogy Justin engem bámul. Még jobban magam köré tekertem a törülközőt.
-Húzzál ki innen!-üvöltöttem rá.
-Woah..sajnálom.  Apád azt akarta,hogy kezdj el csomagolni....de csodálatos a kilátás.-mondta majd elhagyta a szobát. Felöltöztem majd elkezdtem pakolni a táskámban. Ki mentem a Turné buszhoz majd amikor láttam,hogy csak Justin és Chaz van ott és apám sehol rákérdeztem Justintól.
-Apu hol van?-kérdeztem.
-El kellett mennie megbeszélésre és mondta,hogy mondjam meg,hogy sajnálja és találkozunk Nevadában a stadionban.
-Nagyszerű neki mindig fontosabb az üzlet mint a saját lánya.
-Srácok indulunk.-üvöltötte Chaz. Bekapcsoltam a TV-t majd egy adáson megakadt a szemem.

"Justin bieber és barátnője Kylie Braun szuper romantikusak voltak! Egy balszerencse miatt fenn ragadtak egy óriáskerékben ahol Bieber barátnője elaludt. Majd az egyik pillanatban Justin és az ő gyönyörű barátnője Kylie elkezdtek csókolózni! Annyira aranyosak reméljük,hogy még sokáig együtt lesznek" 
-Mi az isten??? Nem is így történt.-kezdtem el üvöltözni
-De Kylie ezt történt csak annyi különbséggel,hogy te csókoltál meg engem.
-Hazudsz. Te csak hazudni tudsz Bieber.
-Nem hazudok Kylie. Ebben az esetben most tényleg nem hazudok.
-Hagyj engem békén idióta seggfej Bieber.-mondtam majd leültem az ágyra.

Justin szemszög:

Felmentem Twittere majd megnéztem miket írogatnak rólunk Kylieval. Nagyon sok Belieber örült "nekünk" de nagyon sokan ellenünk voltak. Mikor meguntam kimentem és láttam,hogy Kylie elaludt a telefonja mellett. Felemeltem majd bevittem a szobájába. Úgy raktam le rá,hogy kényelmes legyen neki. Kimentem majd elkezdtem készülődni az esti showra.

SZÖRNYEN SAJNÁLOM,HOGY ILYEN RÖVID ÉS ILYEN HOSSZÚ IDŐ UTÁN JÖTT DE MOST SŰRŰBBEN FOGOM HOZNI A RÉSZEKET!!!! KOMIZNI NE FELEJTSETEK EL!!! <3  

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Fenomenális lett! Nagyon várom a következőt!
    További jó írást!
    Szép hétvégét és előre is szép hetet!
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés