2015. október 31., szombat

10.Rész.

Sziasztok!! Meghoztam az új részt hosszú idő után! :) Remélem tetszeni fog<3
Kylie szemszög:
-Hé Kylie,szép napod van?-köszöntött amikor felébredtem.-Oh Bieber add oda telefonomat!-csaptam rá a vállára.
-Nyugodj meg a pulton van.
-Oh....várj,mit csináltál vele?-kérdeztem
-Semmit.-válaszolta és tovább játszott a teletonján.
-Komolyan Bieber,mit csináltál vele?
-Van rendes nevem......miért nem tudsz csak Justinnak hívni?-de még mindig nem nézett rám.
-Mert megtehetem Bieber.
-Nézd meg a Twittered.-mosolygott sunyin. Felléptem Twittere és meg néztem a tweetjeim. Uramisten..
-Miért???-kérdeztem tőle totál kiakadva.
-Mert megtehetem.
-Miért nem tudsz végre békén hagyni? Miért szórakozol velem mindig?
-Mert megtehetem.
-Mint mindig. Mennyi idő amíg oda érünk? És hol van Chaz?  És nem egetnénk valamit? Éhes vagyok.
-Kb 10 perc és oda érünk,Chaz még mindig alszik és nem tudom hol van a hűtőszekrény itt...nézd meg ha akarsz enni valamit.
-Bieber lusta vagyok.
-Akkor éhen fogsz hallni. Elfoglalt vagyok mint látod.-pár másodperc alatt megoldottam ezt a kérdést. Kikaptam a telefont a kezéből.-Kylie mi a faszt csinálsz?-válaszul csak kidugtam rá a nyelvem és próbáltam távol tartani.-Majnem végig vittem a szintet.-felkeltem és befutottam a hálószobáva. Amikor már zártam volna be az ajtót,Justin be jött és ő megtette amit én akartam.-Inenn már nem tudsz menekülni úgy hogy add vissza.-csak megráztam a fejem és hátráltam ő pedig közelebb jött.
-Nem! Nem akarsz nekem kaját szerezni.-mondtam és a telefonját a hátsózsebembe raktam.
-Kylie nem fogsz nyerni. Így vagy úgy de visszakapom a telefonomat!-én csak felugrottam az ágyra majd ő is rám. Oda szaladtam az ajtóhoz megpróbáltam kinyitni de Justin elkapott az ágyra dobott és rám mászott.-Mostmár tényleg nem tudsz elfutni. Add ide a telefonomat!
-Adj enni!
-Először a telefonomat!
-Először a kaját!
-Kylie! Komolyan mondom kezdesz  az idegeimre menni!
-Inkább te mész az én idegeimre! Állandóan elkell viselnem a hülye perverz beszólásaidat felém és állandóan szórakozol velem!
-Ha visszadod a telefont talán abbahagyom.
-Ígéred?
-Nem. Szóval add vissza a telefonomat.
-Justin!
-Várj! Azt mondtad Justin?-mosolygott.
-Nem azt mondtam Bieber.Szállj le rólam!-Justin lenézett ránk és elkezdett vigyorogni.
-Tudod szeretem ezt a pozicíót. Ahogy elképzellek a rggeli fekete melltartódban...talán megkellene mutatnod most!-vigyorgott én pedig elpirultam.
-Justin szállj le rólam! Mi lesz ha valaki bejön? Mit fognak gondolni?-próbáltam alóla kimászni.
-Zárva van az ajtó. Mist pedig mutasd meg..kérlek.
-Nem Bieber! Vagy leszállsz rólam vagy.....
-Vagy mi?-mosolygott
-Kitalálok valami hazukságit azt elkezdem terjeszreni és a telódat se adom vissza!
-Ha vissza adod a telefonomat akkor leszállok rólad.
-Rendben!-kivettem a zsebemből és amikor adtam volna oda neki egy fényképező gép hangját hallotuk.-Justin jobb ha nem csináltál egy kibaszott képet.
-Nem én voltam.-mondta Justin és amikor leszállt rólam megfordult és megláttuk Chazt. Kulccsal és a telefonjával a kezében.-Chaz jobban jársz ha nem rajtad ki a képet.-de késő volt és már Chaz kirakta Twiterre.
-Úgy látszik rossz pillanatban jöttem.-mondta.
-Chaz te idióta!!!!! Apám meglátja megöl! Azonal töröld le!
-Rendben! Van egy kis gáz......már 12399 retweelték.....-úristen az apám megfog ölni.
-Megjöttünk!-szólt oda nekünk Kenny.
-Kylie,Justin,Chaz azonal gyertek ide!-üvöltött apu.
-Igen apa?-kérdeztem kiskutya szemekkel.
-JUSTIN MI A FENE EZ  A KÉP?-mutatta meg a képet amit Chaz kirakott.
(Ezt képzeljétek el csak ruhában)
-Kylie felett vagyok.-válaszolt lazán.
-De mi a fenét keresel a lányom fölött?
-Csak vissza akartam szerezni a telefonomat. Jaj Scoo tudod,hogy nem csinálnám vele azt amire te gondolsz.-mondta Justin.
-Kylie mire kellett Justin telefonja?-kérdezte nyugodtabban.
-Csak éhes voltam és nem akart nekem szerezni kaját és ezért kikaptam a kezéből a telefont. Ma mèg nem ettem semmit.
-Még semmit?! Kenny-fordult hozzá-Tudsz valamit szerezni az én hercegnőmnek?-kérdezte.
-Apa ez nem nagy dolog tudok várni.
-Nem gond Kylie hozok valamit.
-Köszönöm.-üvöltöttem utána és már el is tünt.
-Justin 10 perc múlva lesz egy interjúd szóval vegyél fel valami normálisat. És Kylieval ez csak egy színjáték! Nem fogtok csókolózni vagy megfogni egymás kezét csak együtt megjelentek!-már csörgött is a telefonja és el is indult az ajtó felé én meg leültem Chaz mellé.
-Ez annyira idegesítő.-sóhajtottam egy nagyot.
-Nem nem az.-majd felém mutatta a telefonján a twitter trendet: #JustinandKylieSoCuteTogether.
-Menjünk Kylie és te is Chaz.-nézett rá. Én pedig végig néztem rajta mit vett fel.
Megfogta a kezemet majd húzott ki a buszból. Már csak pár lépés volt amikor a fülembe suttogot.
-Ne felejtsd el! Járunk!-bólintottam majd kiléptünk a tömegbe. Mindenhonann hallottam ahogy a nevemet mondják én csak felvettem az álmosolyomat és mentem Justin után.
-Hé hol van az interjús?-nézett körül Juss.
-Ott van! Menj át a jobb oldalra és ülj át oda.-oda ült és kezdetét is vette az interjú. Szóvolt a rajongókról,a kerrierjéről és most tette fel azt a kérdést: mi a helyzet velünk.
-Ó Kylie? Ő nagyszerű.-mondta nagy mosollyal.
-Hogy is letettek egy pár?
-Nem tudom,csak megtörtént.
-Mióta vagytok egy pár?
-Körübelül 2 hete.De remélem,hogy még legaláb 2 hetet együtt leszünk.-válaszolt Justin nevetve.
-Szóval akkor tényleg szereted őt? Nem csak fellángolás?
-Igen szeretem őt. Igazából másra sem tudok gondolni csak rá.-nézett le a földre Justin elpirulva.
-ÓÓÓ!  Justin Bieber szerelmes!
-Haha,igen!
-Mára ennyi volt megtudtok sok mindent Justintól és azt is,hogy szerelmes! Viszontlátásra.-köszönt el az interjús én pedig csak elpirultam.
Kenny oda adta a szendvicsemet én pedig elkezdtem enni az egyik felét Justin pedig oda jött és kivette a kezemből a másikat és 3 harapás után el is tüntette.
-Köszi.-mosolygott.
-Nem vagy vicces. Éhen fogok halni. És téged foglak kísérteni.
-Én is szeretlek téged.-majd átkarolta a vállam és telefonozott. Egy hirtelen mozdulattal megint kivettem a kezéből.
-Már megint?!-én csak kirohantam a szobából és megláttamegy létrát.  Justin nem látott elment a másik írányba. Visszamentem és leültem a kanapéra. Elkezdtem játszania telefonján amikor megláttam a kanapé mellett.
-Add ide a telefont.-elkezdtem hátràlni de neki mentem a falnak. 
-Nem.
-Kylie kérlek.-egyik kezét a fejem mellé tette és a másikat pedig az oldalamhoz.
-Nem-ismételtem meg.
-Kylie nem szeretem ezt a játékot.
-Nem baj! Zavarba hoztál!
-Mikor?-kérdezte.
-Az interjúban.
-Sajnálom de ez az igazság. Nem tudok másra gondolni csak rád-nézett a szemembe.
-Bieber miért szórakozol velem?
-Tudom,hogy nem utàlsz...
-Mi?!
-Nem baj...-majd kivette a telefont a zsebemből és megfogta a fenekemet.
-BIEBER.-löktem el.
-Sajnálom,nagy volt a kísértés.-vigyorgott.
-Perverz.-forgattam meg a szemem.  Justinnal kimentünk a többiekhez.


REMÉLEM TETSZETT AZ ÚJ RÉSZ!!! NEM TUDOM MIKOR HOZOM A KÖVI RÉSZT DE SIETEK!!!!

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod szerintem nagyon jól írsz csak a helyesírásra egy picit jobban figyelj oda...amúgy meg imádtam!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Viktória!
    Nagyszerű részt kaphattunk!
    Nagyon várom a következő részt!
    További jó írást!
    BezTina!

    VálaszTörlés