2015. november 1., vasárnap

11.Fejezet.

Sziasztok! Köszönöm az előző részhez szóló kommenteket nagyon jól  estek! Most pedig meghoztam az új fordìtást remélem tetszeni fog!

Koncerten

Justin Szemszög:

-Hé Scooter beszélhetnék veled?-kérdeztem és intettem Scooternek,hogy jöjjön oda hozzám.
-Mi az Justin?-nézett rám.
-Um csak szeretném.....vagyis......adsz engedélyt arra,hogy a lányoddal randizzak?
-Mi van? Justin nem!
-Miért nem?-néztem rá döbbenten.
-Mert a lányom! És nem akarom,hogy fájdalmat okoz neki!
-De Scoot hallottad mit mondtam az interjúban! Minden igaz volt amit ott mondtam.
-Nem Justin és kész!
-Nos talán te vagy az aki fájdalmat okoz neki! Soha nem töltesz vele időt! De én SZERELMES VAGYOK BELÉ!  Csak szeretni akarom.-igen ez az igazság szeretem és azt akarom,hogy csak az enyém legyen. Éreztem,hogy egy könycsepp végig ment az arcomon.
-Justin majd beszélünk erről később. Most pedig menj a színpadra.-letöröltem a könnyeimet majd felmentem a színpadra.
-Hé srácok,hogy vagytok ma este? Készen álltok a ma estére?-kérdeztem a csodálatos rajongóimtól akik elkeztek sikítani.-Akkor kezdjük is.-majd megszólalt a "Favourite Girl"https://m.youtube.com/watch?v=Hp0oA3XNpoI . Végig Kylie járt az eszembe. Mikor vége lett gyorsan befutottam a backstagebe és megláttam Kyliet és Chazt ahogy egymással szórakoznak. Dühös lettem és féltékeny. Túl sokáig bámulhattam őket mert Dan oda jött és megkérdeze minden rendben van-e. A "One Less Lonley Girl" következett. 
-Hé Kenny akkor tudod a tervet igaz?-kérdeztem ő pedig bólogatott.

Kylie szemszög:

Justin és Chaz is rám bámult. Mikor Justin elkezdett énekelni Kenny megragadott.
-Kenny! Mi van? Mit csinálsz?
-Nem én. Justin.-majd oda jöttek a táncosok,bevittek a színpadra és leültettek egy szèkre. Te jó ég én vagyok az OLLG! Bieber ezért még megfizetsz! Oda jött hozzàm és a kezembe adott egy csokor rózsát majd megsimogatta az arcomat. Mivel tele volt az aréna én is belementem ebbe a játékba. Amikor vége lett meg pusziltam az arcát mire a közönség elkezdett sikítani.
-Na srácok. Most megöltétek a pillanatot.-röhögött.-Csak vicceltem.-a rajongók elkezdték kántálni:
-Csókold meg! Csókold meg!-Justin vigyorogva lehajolt najd megpuszilta az arcomat. A rajongók elkezdték kiabálni,hogy az ajkán.
-Az maradjunk inkàbb köztünk srácok.-de nem úgy tett. Lehajolt és adott egy puszit a számra. Èn csak elpirultam és lerohantam a színpadról.
-Bieber mi a franc volt ez?! -csaptam az asztalra a rózsákat.
-Sajnálom.... azt hittem,hogy tetszeni fog....sajnálom.-mondta Justin szomorú arccal,beleivott a vízbe és vissza is ment a színpadra.

Justin szemszög: 

Mikor vége lett a shownak csak gondolkodtam. Hogy lehettem ennyire hülye. Sejthettem volna,hogy nem foga díjazni ezt az egészet. Mikor visszafele sétáltunk észre vettem,hogy Kylie megint Chazzel volt. Mi van benne ami bennem nincs? Az egyik részem oda van Kylieért a másik pedig szeretné minél hamarabb elfelejteni. Bementem a szobámba és megnèztem Twitteren mit írnak. Az volt az első számú trend,hogy #JustinThatShouldBeMe. Tudtam mire céloznak ezért inkább kiírtam egy tweetet.
@justinbieber: Látom srácok a trendet. Ti mindig a szívembe lesztek és ezen senki nem vàltoztathat.
 Megnéztem az időt és látta,hogy 11 óra ezért lefeküdtem hisz a másnap show Arizonában.


Remélem tetszett! Komizzatok!😊

3 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett^^ nagyon várom a kövit:*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a rész is remélem Justin es Kylie minél hamarabb összejönnek majd! Puszi neked fantasztikus volt ez a rész is!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon nagyon jo resz lett
    Nagyonvarom a kovetkezo fejezetet :)
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés