2015. november 28., szombat

16. Fejezet.

Sziasztok meghoztam az új részt!  Ebben a részben előfordul egy-két szexuális megjegyzés is! Remélem tetszeni fog!! Jó olvasást <3

Scooter szemszög:
-Igen rendben van......szeretlek.....hamarosan találkozunk.-letettem a telefont majd amikor megfordultam Justint vettem észre.
-Ki volt az Scooter?-kérdezte Justin.
-Miről beszélsz?-estem kétségbe.
-Tudod Scoo,hogy miről beszélek. Szóval?-kérdezte.
-Rendben elmondok neked valamit.-sóhajtottam.-Eljegyeztem valakit.
-Mi?-sokkolt le egy percre.-Gratulálok,mikor?
-Köszönöm elég hosszú ideje.....én és Yael azt tervezzük,hogy a jövőhéten megtartjuk az esküvőt.
-Mi?! Jövőhéten komolyan tesó? Kylie tudd róla?
-Nem! Csak te,anyád és Kenny tudd erről. Kylienak később akarom elmondani.
-Miért nem szóltál Kylienak?
-Nem voltam benne biztos,hogy hogy mondjam el neki. Meg elvoltam azzal is foglalva,hogy szervezzem az esküvőt és a turnèt.
-Scooter el kell neki mondanod most.
-Elfogom.-majd elkezdett csörögni a telefonom és felvettem.

Justin szemszög:

-Scrappy nem láttad Kyliet?-kérdeztem.
-A buszon van azt hiszem.
-Kösz tesó.-majd a busz felé sétáltam. Kenny pont sétált ki a buszból.
-Hé mi a helyzet?-kérdeztem.
-Kylie kezd beteg lenni...mondtam neki,hogy egyen levest.
-Nagyon rosszul van?-kérdeztem aggódva.
-Nem csak egy kis láza van.
-Megyek megnézem,hogy van.
-De JB ne mássz rá.-nevetett.
-Megpróbálom kontrollálni magam.-nevettem én is majd besétáltam a buszba.- Mi a helyzet Kylie?-kérdeztem tőle majd leültem mellé a kanapéra. Letette a fejét az ölembe.
-Beteg vagyok. Istenem annyira fáj a fejem.-próbált kényelmesen elhelyezkedni.
-Szükséged van bármire?-kérdeztem közben eltürtem egy hajtincset az arcából.
-Nincs..most kényelmesen fekszek így.
-Hmm.....talán lejebb kéne menned...ha érted mire célzok.-néztem le rá vigyorogva.
-Most nincs itt az ideje. Nem kell,hogy a számat teletömd Jerryvel vagy bármi mással.
-Csak vicceltem. De most komolyan kérdezem nincs szükséged semmire?-kérdeztem.
-Hozol nekem egy takarót?
-Persze...-majd fel is álltam,hogy hozzak neki egy takarót.
-Köszönöm de Justin....
-Igen?
-Van egy folt a seggeden.-kuncogott.
-Mi?!-oda rohantam a tükörhöz-Mi ez?!
-Ott hagytam a kanapén egy csoki darabot ahova leültél.
-Baszd meg...-majd gyorsan át vettem a pizsama nadrágom.
-Most vagy később?-vigyorgott.
-Most.-majd oda mentem hozzá.
-Csak vicceltem!
-Nem baj.-majd egyre jobban közeledtem felé.
-De az! Most pedig ülj át oda!-arcon pusziltam majd átültem a busz másik oldalàba.
-Mi volt ez?! Mondtam JB,hogy ne mássz rá!-mondta Kenny.
-Én megpróbáltam de nehéz fékezni magam.-nevettem.
-Ez van. Tessék kicsim itt a leves.-mondta Kenny és oda adta neki a levest.-Ne hagyd,hogy ez a gyerek rád másszon!
-Nem olyan mintha neki nem tetszene. Ő könyörög,hogy csókoljam meg. Látnod kellett volna olyan volt mintha azt gondolná magában:"Óh, istenem Justin csókolj meg te szexisten! Dugj meg!" Nem tud metelni velem.-mondtam.
-Nem is mondtam ilyet! És nem akarom,hogy megbasz.-védte magát.
-Olyan Kylie mintha azt mondanà:"Tedd belém Jerryt"
-Justin elég volt!
-Komolyan mondom azt mondja "OMG Justin mekkora...
-Fogd be a pofád Justin! Nem mondtam ilyeneket.
-De gondoltál.
-Na jó fejezzétek be! El kell mennem.-mondta Kenny.
-Ne Kenny! Ne hagyj itt vele különben meghalok.-nyafogott. Kenny elment majd mi is lefeküdtünk aludni.

SAJNÁLOM,HOGY RÖVID DE ILYEN AZ EREDETI SZÖVEG IS. REMÉLEM AZÉRT TETSZETT! ÍRJÁTOK A VÉLEMÉNYEKET!! <3


1 megjegyzés:

  1. Kedves Viktòria!
    Nekem nagyon tetszett!
    Eszméletlen...ahogy szìvjàk egy mas veret...
    Nagyon varom a kovetkezo reszt
    Tovabbi szep estet!
    Elore is szep hetet!
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés