2015. december 5., szombat

17.Fejezet

Sziasztok meghoztam az új részt remélem tetszeni fog! KOMIZZATOK!

Egy héttel később Kylie Szemszög:

Atlantában:

Végre elérkeztünk Atlantába. Alig várom,hogy találkozzak a legjobb barátnőmmel Emilyvel. Végre eltudok menni Justin közeléből. Egyre több perverz megjegyzést tesz és ez ijesztő. Éppen az asztalnál ültem és reggeliztem amikor Justin beleordított a fülembe.
-Atlantaaaaaaa.-annyira megijedtem,hogy félrenyeltem és majdnem megfulladtam.
-Az isten verje meg Justin!-ittam egy kis tejet.
-Látnod kellett volna az arcodat.-nevetett majd beleevett a kajámba.
-Hozz magadnak!
-Így jobb.-válszolt.-Mi a terved mára?
-Találkozok a legjobb barátnőmmel Emilyvel.
-Király,akkor megyek veled.
-Nem,nem! Nem láttam 3 éve és nagyon nincs arra szükségem,hogy ott legyél és idegesíts.
-Kérlek.-könyörgött.
-Nem. Menj és keress egy másik csajt.-mondtam és kimentem a buszból.

Justin szemszög:

-Hol van Kenny amikor szükség van rá?-rohant vissza Kylie a buszba és bezárta az ajtót,majd leült a kanapéra.
-Mi történt?-kérdeztem és leültem mellé.
-A kurva paparazzik és a megszállott  rajongóid ez történt.-hadart idegesen.-Hol van Kenny? Hol van apa? Hol van mindenki?
-Készülnek apádék az esküvő.....-ó a francba mit mondtam.
-Mi?!HAZUDSZ!-kiabálta és igyekezett nem elsírni magát.
-Nyugodj meg! Nem hazudok! Kérdezd meg!-próbáltam megnyugtatni.
-Mikor történt ez? Te tudtál róla? Miért nem szólt nekem senki?
-Egy hete tudtam meg én is.
-Egy hete tudod és basztál nekem szólni?
-Kylie sajnálom.
-Add ide a telefont MOST!-elővettem a telefont és habozás nelkül oda adtam neki. Scooter felvette két csöngetés felvette.-Miért nem mondtad,hogy elveszel valakit?! Nem mondtad el a saját lányodnak! Néha azt kívánom bácsak ne te lennél az apám!-majd Kylie letette a telefont,leült a kanapéra és elkezdett sírni.
-Kylie kérlek ne sírj.
-Nem Justin,nem értem! Miért nem mondta el a saját lányának? Miért nem találkoztam még vele? Biztos ennek is csak az apám pénze kell!-nézett rám.
-Kétlem. Gyerünk vidulj fel! Azt akarom,hogy boldog legyél!
-Nem lehetek boldog! Az apám megnősül és még csak nem is szól róla a saját lányának! Mivel érdemlem ezt ki?
-Ne mondj ilyeneket Kylie! Nekem az számít a legjobban,hogy te boldog legyél. A mosoly az arcodon adja nekem az élet értelmét! Azt szeretném ha az enyém lennél.Komolyan mondom. Őszintén szólva te jelented számomra a világot!-átöleltem,hátha ez megnyugtatja.
-De Justin.....
-Nincs de! Csak adj nekem egy esélyt. Jobbá teszem az életedet.
-Nem tudom.
-Kérlek! Hadd bizonyítsam be,hogy elég méltó vagyok erre a feladatra!-belenéztem abba a gyönyörű szép barna szemeibe. Nem tehetek róla,de előre hajoltam és megcsókoltam. Visszacsókolt. Lassan végig húztam a nyelvemet az alsó ajkán ezzel bebocsátást kértem arra,hogy mégjobban eltudjam mélyíteni ezt a csókot ès meg is adta az engedélyt.
-Ti meg mit csináltok?!-üvöltött Kenny ahogy besétált a buszba mi pedig gyorsan elhúzodtunk egymástól. Kösz Kenny remek időzítés.
-Hé Kenny. Mi van?-kérdeztem nyugodtan.
-Ne hé Kennyz itt velem! Miért nem tudod már békén hagyni?!
-Kylienak is tetszet. Visszacsókolt.
-Igaz ez Kylie?-kérdezte tőle.
-Igen.....de kérlek ne mondd el apámnak mert ki fog borulni. Nem akarja,hogy elvonjam Justin figyelmét a turnéról.-magyarázkodott.-Elmondom neki én. Kenny vigyél el apámhoz.
-Rendben. Justin jösz?-kérdezte Kenny.
-Persze.-majd elindultunk Scooterhez.

Kylie szemszög:

-Hol van Scooter?-kérdezte Justin egy hölgytől.
-Folyosó végén jobbra.
-Köszönjük.-majd követtem Justint.
-Nyugodj meg! Ne kiabálj!-súgta a fülembe Juss és bementünk.
-Apa....beszélhetnénk?-kérdeztem az ajtóban állva.
-Igen Kylie...-oda jött hozzám megölelt de nem öleltem vissza.-Mi a helyzet?-kérdezte.
-Én és Justin csókolóztunk.
-Mi?!
-Igen én és Justin csókolóztunk és tudom,hogy nem fogod őt sem megütni,sem pedig kirúgni. És tudod miért? Mert akkor nem lenne kiből keresned pénzt! Azt is szeretném ha tudnád,hogy nem leszek itt amikor megnősülsz. Nem fogom végig néhni ahgy egy másik nőt veszel el. Soha nem tudja senki helyetesíteni anyát!
-Kylie sajnálom. Beszélhetnénk egyedül?-átkísért egy másik szobába.
-Mivan?
-Kylie tudod nem bántam amikor azt mondtad,hogy te és Justin csókolóztatok és tudod miért? Mert ő egy jó gyerek és tudom,hogy megbecsülne téged és vigyázna rád! Azt pedig nagyon sajnálom,hogy nem szóltam az esküvőről,de nagyon elfoglalt voltam mostanában,és azt sem tudtam,hogy mondjam elneked. Tudom,hogy fáj,hogy édesanyád meghalt,nekem is. Mindig is különleges helye lesz a szívembe. Tudnál adni Jessicanak egy esélyt? A világot jelented nekem ezért szeretném ha ott lennél az esküvőn.
-Apa sajnálom túlreagáltam. Ott leszek ígérem.-válaszoltam majd megöleltem.
-Mondok neked valamit. Az esküvő utàn nem térünk vissza rögtön a trnéra hanem elmegyünk mindannyian nyaralni a Bahamákra.Elrendeztem,hogy ott legyen Emily,Chaz és Ryan is.
-Omg Emily is jön? Te vagy a legjobb apa.-újra átöleltem őt.
-Szívesen. Van kedved elmenni enni valamit? Csak én és te, talán még Jessica? Örülne neki ha találkoznál vele.
-Jó de csak akkor ha McDonaldsba megyünk.
-Rendben.-nevetett.
-Apa.....eljöhetne Justin is. Nagyon magányosnak tűnik.-mosolyogtam.
-Ti randiztok? Csak érdekel.-mosolygott.
-Dehogyis.-tiltakoztam.
-Értem de szereted.-és mégjobban elkezdett mosolyogni.
-Nem tényleg.-majd elindultunk ki a többiekhez.


REMÉLEM TETSZETT!! VÉLEMÉNYEKET ÍRJATOK ÉS KOMIZATOK!!! <3 PUSZI: VIKI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése