2015. december 31., csütörtök

19.fejezet.


Sziasztok <3 Egy kicsit szomorú vagyok,mert az előző részhez egyetlen egy komment sem jött...ha továbbra se fognak érkezni nem nagyon lesz értelme folytatnom a blogot..most viszont meghoztam az új részt remélem ide több komment fog érkezni!Scooter mennyaszonyát átváltoztatom inkább a Yael névre!! Jó olvasást és boldog újévet mindenkinek<3 Puszi: Viki


Kylie szemszög:
Letöltöttem a Twittert és beléptem. Elkezdtem olvasgatni a velem kapcsolatos Tweeteket.
"Nézzétek a tesóm @justinbieber mit adott @KylieBraunnak. Ő egy igazi úriember." Alfredo tweetelte ezt ki a telefonomról és a belegravírozott sorokról.
"Azt hittem,hogy @justinbieber és @KylieBraun szakítottak....össze vagyok zavarodva." írta egy rajongó. A legtöbb tweet ehezz volt hasonló. Úgy döntöttem reagálnom kell ezekre.
"@KylieBraun: Justin csak kedves.......ez minden!! Nem kell túlregálni! Szeretlek titeket <3"
"@justinbieber: Mi lesz ha ennél több lesz @KylieBraun...fordulj meg" tweetelte Justin majd pár másodperc után törölte is. Megfordultam és Justin tényleg ott állt mögöttem.
-Ó istenem....megijesztettél.-Justin csak kuncogott.
-Mi a helyzet?-kérdezte és leült mellém.
-Semmi....
-Milyen szépek a csillagok ugye?
-Igen azok-majd felnéztem az égre.
-Kylie sajnálom,hogy néhány perccel ezelőtti történteket. Alfredo tudod milyen hülye...
-Oké.-majd megnéztem az órámat ami már 7 órát mutatott.
-Fáradt vagyok te nem?-dőltem a vállára.
-De igen...amugy tudod mire jöttem rá?-kérdeztem.
-Mire?-nézett fel rám érdeklődve.
-A rajongóid túl sok dolgot reagálnak túl. Úgy értem nézd ezt meg.-mutattam felé a telefonom ahol megnézte miket írogatnak rólunk.
-Ők erősek...úgy értem ha azt mondanám nekik öljenek meg valakit a lakosság több millióval kevesebb lenne.-viccelődött.
-Értem. Megyünk aludni?-kérdeztem.
-Most csak rosszul hallottam?-nézett rám.
-Nem együtt! Külön...mármint érted,hogy mire gondolok.
-Csak vicceltem! Azt hiszem ma mindenki megy a házamba anya úgy is ott van.
-Ó....-mondtam.
-Szerelmes madaraim. Intézkednem kell valamit.-viccelődött Alfredo.
-Alferdo annyira idegesítő vagy.-mondtam és felkeltem a fűről.
-Ó Justin egy harcias kiscsajt kaptál.-mondta megint.
-Ó istenem Alfredo....-majd elindultam befele.
-Kylie csak hülyéskedek nyugi.
-Hé engem azért várj meg.-szaladt utánam Justin. Bementünk a többiekhez.
-Mikor indulunk már el?-kérdeztem.
-Nem sokára de előbb próbáld fel a ruhádat.-mondta apa.
-De miért?! Miért nem lehetek normális ruhába?!
-Elbüvölő leszel.

Justin szemszög:
-Valaki szerelmes.-folytatta megint a hülyeségeit Fredo.
-Gyerünk hagyd abba bro...
-Csak hülyéskedek.-veregette meg a vállam.
-Tudom de már idegesít.
-Sajnálom de akkor is nyílvánvaló,hogy szerelmesek vagytok egymásba.
-Jó elég legyen ebből a szerelem dologból úljetek be a kocsiba.-szólt ránk Kenny.Elindultunk és már szálltam be volna az anyósülésre de Fredo félre lökött.
-Majd én ülök ide.-vigyorgott.-Úgy gondolom ti ketten szeretnétek az időt eltölteni a hátsóülésen. Ha érted mire gondolok.-kacsintott.
-Istenem.-sóhajtott Kylie.
-Srácok üljetek be.-szólt nekünk Kenny.

A házamban:
-Szia anya.-futottam oda hozzá és megöleltem.-Hiányoztál.-pusziltam meg az arcát.
-Te is hiányoztál Justin.-mondta anya.-Hé Kylie! De rég láttalak! Gyönyörű vagy!-oda ment hozzá és őt is megölelte.
-Köszönöm. Hogy érzed magad?-kérdezte Kylie gyönyörű hangja.
-Jól vagyok köszönöm.........szóval most hallottam,hogy te és a fiam jártok. Mióta?
-Ummm...járunk? Én nem tudok róla.-mondta Kylie zavartan.
-Alfredo tweetelt....látod?-mutatta nekünk.
-Ez most komoly? Mi nem randizunk Pattie.-meredt Fredora közben.
-Bocsi majd törlöm.-vigyorgott idegesítően Alfredo.
-Mi megyünk a vendégszobába.-mondta Scooter és már irányította a szoba felé Yaelt. Remélhetőleg nem fognak dugni.
-Én és Kenny pedig a másikba vigyorgott Fredo.
-Én pedig a sajátomba.-mondtam.
-Nekem pedig jó lesz a kanapé.-mondta Kylie.
-Nem. Mész Justin szobájába. Majd ő alszik a földön.-mondta anya és már fel is ment a szobájába.
-Nem akarok az ágyadban aludni...kitudja mit tettél rajta.-mondta gúnyosan.
-Semmit.-mondtam és bementünk a szobámba.-Még semmit.-vigyorogtam majd becsuktam magunk mögött az ajtót.
-Ne is álmodj róla.
-Miről beszélsz?
-Tudod miről beszélek.-mondta Kylie az ágyamon ülve.
-Nem nem tudom.-leültem mellé majd a kezemet a combjára raktam.
-Mit gondolsz mit csinálsz?-csapott a kezemre.
-Semmit.-majd visszahelyeztem a kezemet a combjára. Már épp megcsókoltam amikor természetesen Alfredonak ezt is elkellett szúrnia.
-Gyertek menjünk filmezni.-felhúzta mellőlem Kyliet és lementek. Én is csatlakoztam hozzájuk és Fredo beült közénk. Sóhajtottam egyet Kylie pedig elkezdett nevetni. A film közepénél Alfredo bealudt majd Kylie is és a fejét a vállára hajtotta. Egy kicsit féltékeny voltam. Kikapcsoltam a TV-t majd felvettem az ölembe és letettem az ágyba. Sokáig csak néztem hisz olyan aranyosan aludt. Megágyaztam lent a földön magamnak majd mosolyogva feküdtem le.

Boldog újévet!!! <3 Remélem tetszett az új rész és nagyon szépen kérlek titeket komizzatok!!!! <3

4 megjegyzés: