2016. március 11., péntek

20.Fejezet.

Sziasztok!!! Tudom,hogy nagyon nagyon rég volt új rész,de közben ugye felvétrli,szóbeli is volt és azokra készültem<3 Itt az új rész remélem tetszeni fog! Jó olvasást puszi: Viki <3


Kylie Szemszög:

Felébredtem és oda néztem az órára ami 8 órát mutatott. Bementem a fürdőszobába,és nem vettem észre,hogy Justin is bent van.
-Istenem sajnálom!-majd gyorsan kiléptem a fürdőszobából. Épp akkor mentem be amikor Justin vette le a ruháit......istenem azthiszem megvakultam.
-Tetszett a kilátás?-jött ki a fürdőből és csak egy törülköző volt köré csavarva.
-Nem.
-Persze.Persze. Én akkor is tudom,hogy bejött.-mondta újra. Nem figyeltem rá,csak kivettem a bőröndömből a sminkes cuccom,a ruhámat és egy fogkefét és bementem a fürdőszobába végre zavaró tényezők nélkül. A biztonság kedvéért bezártam az ajtót. Gyorsan zuhanyoztam és megmostam a fogam. Felöltöztem és kisminkeltem magam majd mikor kimentem,megláttam,hogy Justin a telefonomat nyomkodja.
-Mit csinálsz?-kérdeztem miközben oda mentem hozzá.
-Semmit. Csak nézelődtem.-majd vissza adta a telefonomat. Felnéztem Twitterre hátha ki Tweetelt valamit,de nem láttam semmit. Majd megnéztem az Instagramomat és láttam,hogy kirakott magáról egy képet ezzel a felirattal: Lol.

-Wow.-mondtam és megforgattam a szememet.
-Hé. Scooter azt mondta vigyelek el az esküvő helyszínére rőgtön ha felébredtünk. Mivel nincs már itt se Alfredo se Kenny ezért én fogok vezetni.
-Ez a nap elég hosszú és érdekes lesz.-sóhajtottam.
-Gyerünk-mondta Justin és kiment az ajtón én pedig követtem.-Menjünk a fehér ferrarimmal. És kinyitotta az ajtót.
-Tudod egyáltalán,hogy kell vezetni?-kérdeztem miközben beültem.
-Persze,hogy tudom. Amugy meg ha emlékeznél amikor Amyvel mentünk az állatkertbe akkor is én vezettem.
-Persze hogy emlékszem Amyre. Akkor kezdtem el más szemszögből nézni a dolgokat.-basszus ez hangosan kimondtam?!
-Mi?! Miről beszélsz?-kérdezte.
-Tök mindegy.

Justin Szemszög:

-Woah a herceg és a hercegnő végre megérkezett.-dobált körénk rózsákat Alfredo.
-Hű megvagyok lepce,te szmokingot viselsz Fredo.-dobálta vissza a rózsákat Kylie.
-Tudod jól akarok kinézni a hölgyeknek.-mondta magabiztosan.
-Kylie készülődj!-jött oda Scooter.-Te vagy a koszorúslány.-majd elrángatta őt mellőlem.

Kylie Szemszög:


-Koszorúslány? Miért én? Mit kell csinálnom?-kérdeztem Yaelt.
-Mindössze annyit,hogy besétálsz Justinnal és az én oldalamra állsz az oltárnál,és később tartotok egy beszédet együtt Justinnal és ti fogtok elsőnek táncolni is.
-Mi?! Miért Justinnal?-akadtam ki.
-Mert még Adam bácsikád volt a lehetőség.
-Sokkal jobb lett volna.
-Mostmár késő. Vedd fek a ruhád.-mondta Yael és segített öltözködni. 
-Yael apukád már készán áll. Mehetünk?-kérdezte Kenny.
-Oh igen. Menjünk Kylie.-fogta meg a karomat.Mikor kiértünk Fredoval tqláltam szembe magam.
-Szép cipő Kylie.-vigyorgott.
-Nagyon vicces.-válaszoltam. Lassan elindult az esküvői zene. Az egész annyora szép volt. Ahogy láttam,hogy apa és Yael milyen szerelmesen néznek egymásra,rájöttem,hogy apunak nagyon is jó helye lesz mellette. Mikor megcsókolták egymást Justin bekiabált:
-Menjetek szobára!-mindenki elkezdett nevetni.
-Na akkor induljunk a buliba.-mondta apa. Mindenki oda ment a saját kocsijához amivel jött. 
-Várjatok csináljunk egy csoport képet.-mondta Fredo. Mindenki szépen beállt majd elkészült a csoport kép. Már indultunk volna el Justinnal amikor Fredo megállított minket.
-Had csináljak rólatok.-nyafogott mint egy csecsemő.
-Jólvan.-Justin egy hirtelen mozdulattal átkarolta a derekamat és magához húzott.
-Ti olyan aranyosak vagytok együtt komolyan.-Justin elengedte a derekamat.
-Fredo mit csinálsz azzal a képpel?-kérdeztem rosszat sejtve. Gyorsan felmentem Instagramra és megláttam. Kinposztolta ezzel a szöveggel: A herceg és a hercegnő ugye milyen klasszul néznek ki?.

REMÉLEM TETSZETT AZ ÚJ RÉSZ!!! NE FELEJTSETEK EL KOMMENTENI LÉGYSZÍ<3

1 megjegyzés: