2016. július 23., szombat

21.Fejezet

Sziasztok meghoztam az új részt remélem tetszeni fog :) 


Justin szemszög: 

Mikor Kylieval oda értünk az épülethez rengeteg paparazzi volt. Nem meglepő.
-Miért vannak itt riporterek?-mutatott rájuk Kylie.
-Nem tudom. Gondolom interjút akarnak kérni hisz rengeteg celwb van itt,mint például The Smith család,Miley Cyrus,Demi Lovato és így tovább.-válaszoltam.
-Jobb ha tőlem nem kérnek interjút.-sóhajtott fel. Kiszálltunk a Ferrariból és próbáltunk elsétálni az újságírók elől.
-Oh nézzétek! Kylie,Justin csinálnátok egy interjút?-kérdezte a riporter és megfogta a vállam.
-Basszus megfogtak.-mondtam halkan.- Igen persze. Csak lehetne gyorsan?
-Igen csak néhány kérdés lesz.-válaszolta.-Szóval mindeki zavarban van avval kapcsolatba,hogy milyen kapcsolat is van köztetek?
-A kapcsolatunk?-kérdezett vissza Kylie.-Csak barátok vagyunk.
-Akkor Alfredo miért tweetelte azt,hogy ti ketten egy pár vagytok,és miért jelentetek meg itt együtt?
-Szóval Alfredo csak jól érezte magát. Szórakozott. Kylie az én dátumom. Nem a randizok vele. Ő a második koszorúslány én pedig a második legjobb ember.-válaszoltam.
-Mi tudni akarjuk miérr gravíroztattad Kylie új telefonját éy mit írattál bele.
-Miért? Mert úriember vagyok és szórakoztam abba az időbe.-vicceltem.
-Szóval amit belegravíroztattal nem is jelent semmit?
-Jelent valamit. De ez komplikált.-válaszoltam.
-És Kylie mit gondoltál amikor Justin megmutatta neked a gravírozást?
-Umm..hogy mit gonfoltam? Azt gondoltam,hogy Justin csak önmaga volt. Meglepett? Nem nagyon. Justin csak próbált hatni  rám. Hogy sikerül-e neki? Néha.-válaszolta. Igaza volt. Hatni akartam rá.
-És most beszéljünk a ruháitokról. Elképesztően néztek ki mind a ketten.
-Köszönjük.-mondtuk Kylieval egyszerre.
-Látjuk,próbáltatok kényelmesen öltözni.
-Igen,megkell tartanunk a stílusunkat az ilyen rendezvényekre is.-vicceltem.
-Köszönjük,hogy időt szántatok ránk.-mi csak bólintottunk majd bementünk az épületbe.
-Végre itt vagytok.-üdvözölt minket Scooter amikor az asztalhoz értünk.
-Szia apa.-ült le Kylie.
-Hercegnőm nem kell semmi? Nem vagy éhes?-kérdezte a lányát.
-Nem apa.-válaszolta Kylie.
-Akkor most elérkezett a pillanat a legjobb ember és a kószorúslány beszédéhez.-mondta Adam a mikrofonba.
-Szóval....ummm...helló srácok Justin Bieber vagyok!-mondtam a mikrofonba és hallottam,hogy Fredo és Kenny elnevetik magukat.Rájuk néztem,hogy fogják be.
-Helló én Kylie vagyok,de ezt szerintem mindenki tudja.-mondta Kylie a mikrofonba amit Adam adott neki. Mikor én következtem volna Fredo feljött a színpadra és elkezdett beszélni.
-Helló srácok. Scooter találtál egy szerencsés lányt. Tudom mert én mutattalak be titeket egymásnak. Bár Scooterrel elég nehéz lesz hisz mindig nyűgös. Haha. Nem csak viccelek.Remélem sokáig együtt lesztek.-Fredo vissza adta mekem a mikrofont és elkezdtem beszélni.
-Scooter. Remélem sokáig együtt leszel Yaelel. Töltsd meg a szívét szeretettel. Köszönöm,hogy a földön tartasz és nem engeded elfelejteni,hogy honann jöttem.Remélem örökké az életem része maradsz.Tölts több időt a feleségeddel mint velem,ne úgy mint Kylieval látod hogy ezért utál engem.-nevettem.-Na tejösz Kylie.-fordultam felé.
-Hát apa,én csak annyit mondanék,hogy nagyon örülök a boldogságodnak. Tudom,hogy néha elviselhetetlen vagyok főleg azért mert ezzel a sráccal veszekszem.-mutatott felém-De tudnod kell,hogy szeretlek. Yael. Köszönöm,hogy boldoggá teszed apámat. Remélem sokáig együtt lesztek és mi is több időt töltünk majd együtt.
-Rendben köszönjük a beszédeket. Most pedig a legjobb ember és a koszorúslány nyissa meg a táncot.
-Mehetünk?-kérdeztem Kyliet.
-Bieber tudod a kamerák miatt,holnap reggel már azzal lesz tele minden hogy mi randizunk szóval miért is ne?-fogta meg a kezem és elindultunk a táncparkett közepére.Miután befejeztük mindenki hangos tapsban tört ki,Kylie pedig csak elsétált.

Kylie szemszög:

Istenem. Mi van velem? Úgy éreztem mintha egy tüzijátek játszódott volna le bennem amikor Justinnal táncoltam. Elkezdtem volna valamit érezni iránta?
-Kylie!-hallottam meg ahogy a nevemet kiabálják. Megfordultam és a legjobb barátnőm Emily állt velem szembe.
-Alexa!-futottam oda hozzá-Mikor jöttél?- öleltem meg jó szorosan.
-Ky! Nem kapok levegőt.
-Sajnálom csak annyira hiányoztál!-öleltem meg újra.
-Te is nekem.-ölelt vissza.
-Kylie! Beszélnünk kell...ó megzavartam valamit?-kérdezte Justin.
-Később beszélünk Justin.-válszoltam.
-Nem nyugodtan beszélj Justinnal.-mondta Alexa.-Úisten csokoládé szökőkút. Beszélünk később.-mondta majd elindult.
-Huu. Elég egyedi lány.-mondta Justin.
-Ne törődj vele! Ő Alexa.-néztem utána.-Szóval miről akartál beszélni?-néztem újra Justinra.
-Azt akartam megkérdezte,hogy miért ment....-félbehagyta mert Jaden Smith és Alfredo jött oda hozzánk.
-Mi a helyzet szerelmes madarak?-kérdezte Jaden.
-Nem vagyunk szerelmes madarak. Kímélj meg a szerelmes vicceidtől Jaden.-forgattam meg a szemem.
-Tudod,hogy igaz Kylie.-szállt be Fredo is a szívatásba.
-Nem!-válaszoltam.
-Úristen te Jaden Smith vagy!-tért vissza Alexa és adott egy hatalmas ölelést Jadennek. Bemutattam őt Jadennek és Alfredonak is.
-Justin beszélünk később rendben?-és elindultam Alexával.
-Rendben.-válaszolt.

3 órával később Justin szemszöge:

Scotter közölte hogy van egy bejelntése.
-Először is szeretném mindenkinek megkösszönni,hogy eljötettek ide és velem ünnepeltetek. Holnap viszont a Bahamákra megyünk és akiknek ez szól: Kylie,Kenny,Alfredo,Justin,Pattie,Alexa,Yael és én. Valamint Ryan és Chaz.-mi?! Megyünk a Bahamákra?! Ez tökéletes lesz,hogy megnyerjem Kylie szívét. De várjunk jön Chaz is.
-JB ideje menni.-szólt rám Kenny.
-Kylie hol van?
-Haver ő már majdnem egy órája haza ment.
-Ó...akkor haza megyek egyedül.
-Vezess ovatosan!

Otthon: 
Mikor felmentem a szobámba Kylie ott feküdt és aludt a ruhájába.Kikapcsoltam a TV-t és lefeküdtem a földre.


REMÉLEM TETSZETT AZ ÚJ RÉSZ!!! KOMMIZATOK <3

Alexa és Kylie<3

2 megjegyzés: