2015. december 20., vasárnap

18.Fejezet.

Sziasztok! Új részt hoztam<3 Remélem tetszeni fog!! Puszi: Viki
Kylie szemszög: 

Be kell vallanom,hogy Jessica nagyon szép. Barna haja szépen ki van egyenesítve és sötétbarna szeme gyönyörű a napfényben. Őszintén tökéletes. Úgy döntöttem adok neki egy esélyt.
-Szóval te és Justin randiztok? Még a ruhátok is ugyanaz. Olyan aranyosok vagytok.-mutatott ránk Jessica. Varjunk mi?! Ugyanaz a ruha? Megnéztem mit viselek: lila poló,fehér farmer és fekete supra. Megnéztem Justint: Lila kapucnis felső,fehér farmer és fekete supra.
-Mi?! Nem. Justin miért utánoztál le?-kérdeztem tőle.
-Nem én utánoztalak! Te engem! Nyílvánvaló,hogy az én stílusom jobb mint a tiéd.-vigyorgott.
-Nem! Én ébredtem fel korábban....én választottam ki hamarabb,hogy mit veszek fel tehát te utánoztál le engem.
-Jó legyen igazad. Én már csak kajálni szeretnék végre.-nézett körül.
-Meglep,hogy nincsenek itt a megszállott rajongóid.-néztem ki az ablakon.
-Aha.
-Ti olyan aranyosak vagytok! Nyílvánvaló,hogy szerelmesek vagytok egymásba.-mondta Jessica.
-Mi? Nem.....-és mindenfelé néztem csak ne rájuk mert kezdtem érezni,hogy lángol a fejem.
-Kylie mi már randiztunk. Csókolóztunk,flörtölünk,fogjuk egymás kezét. És én szeretlek téged,te is engem csak nem mered bevallani.-tette kezét a vállamra.
-Nem. Te megcsókolsz,te flörtölsz velem,én pedig soha nem mondtam annyit se,hogy tetszel nem tudom honann feltételezed. És én soha nem mondtam,hogy szeretlek.-vettem le a kezét a vállamról.
-Csak játsza,hogy nehéz megszerezni.-mondta Jessicának aki csak mosolyogott.
-Ki játsza azt,hogy nehéz megszerezni?-kérdezte apa és hozta a kajákat a tálcán.
-Ó....senki.-pirult el Justin.
-Apa! Justin azt hiszi,hogy szeretem őt. Annyira idegesítőek a fiúk......különösen egy fiú.-mutattam Justinra.
-Rendben ti ketten fejezzétek be! Vegyétek el a kaját!-már nyúltam a krumpliért de Justin elvette.
-Baszd meg!-súgtam a fülébe.
-Most vagy később?-mondta vigyorogva.
-Mi lesz most vagy kesőbb?-kérdezte apám.
-Semmi.-feleltük egyszerre. Majd az egyik pillanatban apámék elkezdtek smárolni.
-Ummmm......kaptok egy szobát.-nevettünk Justinnal.
-Apa megyünk akkor telefont venni?Bieber eltörte.
-Nem is én törtem el! Te voltál a béna.
-Jó fejezzétek be!-szólt apu.-Inkább akkor induljunk.
-Te vagy a legnagyobb hülye.-vigyorogtam majd elsétáltam apuék után.
-Hé várj!-kiabált utánam,de én csak mentem tovább.-Azt mondtam várj meg!-súgta a fülembe majd átkarolta a vállamat. Mikor kimentünk tele volt fotósokkal a környék. Gyorsan oda mentünk a kocsihoz amikor észre vettem,hogy apuék nincsenek sehol. 
-Hol vannak apuék?
-Nem tudom mindjárt felhívom Scootert.-elővette a telefonját és már hívta is.-Hé Scoo hol vagytok?...ó értem oké.
-Jól vannak?-kérdeztem amikor letette.
-Igen,de ők visszamentek az esküvő helyszínére,hogy beállítsák a dolgokat. Azt mondta menjünk telefont venni.
-Oh oké...akkor menjünk.-elmentünk a plázába ott pedig bementünk egy telefon üzletbe.
-Miben segíthetek?-kérdezte egy középkorú férfi.
-Eltört a telefonom és szeretném kicserélni.
-Rendben van. Milyen volt a régi telefon?-kérdezte.
-iPhone.
-Ó az már nincs. De iPhone 4S az van. Megszabhatod milyen színt szeretnél vagy bele gravíroztatni,esetleg mind kettőt.
-Aranyszínű van?-vicceltem.
-Van.
-Mennyibe kerül?
-500$
-Akkor szeretnék inkább egy olcsóbat kérni....
-Nem! Én majd kifizetem.-mondta Justin.
-Óh....hát akkor köszönöm. De nekem kikell mennem mosdóba.-majd elindultam megkeresni a mosdót.

Justin szemszög:

500$ csak egy telefon??? De várjunk azt mondta a pasas,hogy lehet bele gravíroztatni.....meglepem egy kicsit.
-Szeretnénk bele gravíroztatni is.-szóltam a pasasnak.
-Rendben. Tessék itt egy kártya. Írd le mi legyen rajta.-megfogtam a tollat majd elkezdtem az írást:"Örökre a szívemben leszel. Szeretlek. Örökre az enyém leszel ezt ne felejtsd el ;) Szerelmed,Justin."  Oda adtam a kártyát és nagyon hamar kész is lett vele.
-Ő a barátnőd?-kérdezte.
-Nem. De nagyon próbalkozok.-vettem át tőle a telefont.
-Akkor ne hagyd abba a próbálkozást.-mondta nekem és elment. Kylie kijött a mosdóból és elindultunk.
-Megkaptad?-kerdezte,
-Igen.
-Láthatom?
-Nem.
-Mi? Kérlek!
-Dehogyis.
-Kérleeeeeeeeekkk.-nem törődtem vele és mentem tovább.
-Várj amíg oda érünk az esküvő helyszínére. Azt akarom apád is ott legyen amikor meglátod.-beültünk a kocsiba majd párc perc múlva oda is értünk Scooterékhez.
-Hé srácok!-szóltam oda nekik.
-Megnézhetem  végre az új telefonomat?-kérdezte Kylie.
-Ó vettél neki egy új telefont és még nemtudja,hogy néz ki?-kérdezte Kenny.
-Igen.-majd oda adtam a telefont neki.-Olvasd fel hangosan mi van a hátuljába belegravírozva.-elkezdte hangosan olvasni.
- Örökre a szívemben leszel. Szeretlek. Örökre az enyém leszel ezt ne felejtsd el;) Szerelmed,Justin.-fejezte be majd azthiszem el is pirult.
-Um.....Kylie....eljönnél velem igazából randizni?-kérdeztem.
-Nem!......vagyis igen.....várj nem.....nem tudom.-hadonászott a levegőben,majd kiszaladt a teremből.
-Valaki visszautasított.-ugratott Alfredo.
-Várjatok! Beszélek vele.-mondta Jessica majd utána ment.

Kylie szemszög:

Miért kell mindig zavarba hoznia? Miért akarok elmenni vele amikor nem szeretem őt?
-Jól vagy Kylie?-szakította félbe a gondolataimat Jessica. Vállat vontam.-Zavaros a helyzet ugye?-én csak bólogattam.
-Jessica nem tudom mit akarok. Egyszer kedvelem Justint de egyszer pedig utálom.
-Azt hiszem szerelmes vagy.
-Honann tudjam mikor vagyok szerelmes?
-Ne gondolkozz túl sokat. Csak kövesd amit szeretnél.
-De nem tudom mit szeretnék.
-Azért mert túl sokat gondolkodsz.
-Ne aggódj hamarosan megfogod tudni. Gyere menjünk vissza.
-Nem én inkább maradok még egy kicsit gondolkozni.-Jessica sóhajtott egyett majd ott hagyott. Újra lenéztem a telefonba gravírozott sorokra. Felnéztem a csillagokra majd egy kérdés volt ott a gejembe még mindig.......mit akarok?

EZ LETT VOLNA AZ ÚJ RÉSZ<3REMÉLEM TETSZETT!KOMIZZATOK!!<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése