2015. november 21., szombat

14-15. Fejezet.

Sziasztok meghoztam az új részt remélem tetszeni fog!! Komentelni ne felejtsetek el!!!! Jó olvasást.

Justin szemszög:

Fotózáson:

Amikor beléptem az épületbe rögtön megláttam mennyire ruha vár rám.
-Hát ez hosszú nap lesz.-sóhajtottam.
-Justin menj az öltözőbe onann pedig a fodrászhoz,sminkeshez.-mondta a hölgy.
Megtettem amit kértek. Be mentem a fotózás helyszínére és kezdetétt vette a fotózás.

Mikor végeztünk Kenny elvitt az arénába.

Arénában:

A rajongók már kint várakoztak. Oda mentem hozzájuk.
-Hé srácok! Mit csináltok itt? A koncert csak 6 órakkor kezdődik. 
-Nem számít Justin! Ha kell tornádóban is megfogjuk várni.-mondta az egyik belieber.
-És van már jegyetek a ma esti showra?-kérdeztem hatalmas mosollyal az arcomon.
-Nem.-mondták egyszerre.
-Akkor tudunk ezen változtatni.-belenyúltam a zsebembe és elővettem a jegyeket.
-OMG! Komolyan mondod?! Szeretünk nagyon Justin.-kezdte elkiabálni az egyik belieber a másik pedig elkezdett sírni.
-Miért sírsz Shawty?-fogtam meg a kezét.
-Mert ez volt az álmom és most nagyon  boldoggá tettél. Nagyon köszönöm!
-Szívesen teszem ezt! Nem kell sírni! Nem akarom látni a könnyeidet! A szép mosolyodat szeretném! Mosolyogj baby!-töröltem le arcáról a könnyeket. Elkezdett mosolyogni.
-Kaphatok egy ölelést?-kérdezte szipogva.
-Persze.-majd jó szorosan megöleltem.- De most mennem kell srácok. Késsőbb még megpróbálok kijönni.-mondtam integettem nekik majd befele sétáltam.

15. Fejezet.
Justin szemszög:

Az arénàban:

-Kylie szakítottunk.-mondtam neki mellékesen éx beleharaptam az almámba majd vártam a válaszát.
-He?-és fel sem nézett a telefonjából.
-Azt mondtam szakítottam veled. Nem kell velem mutatkoznod többé. Gondolom több időt szeretnél Chazzel lenni ezért kilépek a kèpből.-nem nem ezt kartam. Csakbazt akartam,hogy boldog legyen.
-Ez most komoly? Szóval nincs több kézenfogva sétàlás és csókolózás?-kérdezte és felnézett rám.
-Ja de ne gyere hozzám ha hiányozni fog a csókom.-mondtam vigyorogva és kacsintottam egyett,ő pedig csak megforgatta a szemét és tovább játszott a telefonján.
-Nem akarok Chazt és nem akarok senki mást se.-mondta és még mindig nem vette le a szemét a telefonról. Azt mondta nem kell neki Chaz? Próbáltam nem feltünően vigyorogni.
-Mit csinálsz a telefonon?-ültem le mellé a kanapéra és megpróbaltam megnézni mit csinált.
-Semmit. És jó lenne ha nem jönnél közelebb.
-Szóval azt akarod,hogy ne legyek a közeledbe?
-Igen.
-Hmmmm. Rendben van.-felálltam majd gyorsan kikaptam a kezéből a telefont és kifutottam.
-Justin! Már megint?! Ez nem jó játék.-futott utánam.
-De ez szorakoztató.
-Ez nem fair. Gyorsabban futsz mint én!-próbált felzárkózni. Ekkor meghallottam,hogy dörgött az ég. Megálltam és Kylie is utolért és megpróbalta elvenni a telefonját.
-Baszki ez mennydörgés volt? Az előbb még sütött a nap.-és elkezdett szakadni az eső.
-Óh istenem. Bassza meg!-üvöltött Kylie és kezdett elázzni.
-Fussunk.-odabszaladtunk egy ajtóhoz de zárva volt.
-Bassza meg. Hívd fel aput.
-Nem jó. Bent hagytam a telefonomat.
-Akkor add ide a telefonomat.-átadtam neki de ahogy csúszott a keze az esőtől kicsúszott a kezéből és darabokra tört.-A kurva életbe.
-Hé ott van Kenny.- oda üvöltöttem neki.
-Ti hogy néztek ki?-kérdezte.
-Jaj nem az a lényeg inkább nyisd ki az ajtót.
-Hogy néztek ki?-jött oda Scooter.
-Nyugi apu nincs semmi gáz csak eltévedtünk.-válaszolta Kylie.
-Csuron vízesek vagytok. Na jó tessék Kylie-adta oda az én ruháimat neki.-Vedd fel ezeket. Neked pedig Justin itt van ez.-majd a kezünkbe dobta a ruhákat és beküldött minket az öltözőbe. Levettem az ingemet és a gatyámat egy szál boxerben voltam csak. Észrevettem,hogy Kylie mennyire nézz.-Látod ez a tiéd lehetett volna.-vigyorogtam.
-Nagyon vicces vagy.-forgatta meg a szemét.
-Kylie ne tagadd. Tudjuk,hogy bejövök neked. És bekell valljam Jerry elég nagy.
-Mi a fasz az a Jerry?-kérdezte.
-Tényleg nem tudod ki az a Jerry?-kérdeztem és közelebb mentem.
-Nem.-láttam,hogy zavarban van.Oda hajoltam hozzá.
-Jerry a..............farkam.-éreztem hogy libabőrös lesz.
-A mi??!! Jerry a farkad?-kérdezte és lenézett oda.
-Ja. Akarod?-nevettem.
-Isten ments.-hajolt el.
-Tudom,hogy akarod.
-Na jó szeretnék én is felöltözni.
-Nyugodtan. Nem zavarsz.-vigyorogtam.
-De te engem igen. Szóval kifelé.
-Jólvan de ez az utolsó alkalom.-kacsintottam rá majd kiléptem az ajtón.


REMÉLEM TETSZETTEK A RÉSZEK :) KOMIZATTOK<3:)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Viktória!
    Nagyszerű volt mind a két rész!
    Köszönjük/köszönöm, hogy két részt, hoztál egyszerre..:)
    JB most örülhet, hogy "újra szabad a pálya"...(jójó ez csúnya megfogalmazás volt, de hirtelen most ez jutott eszembe..)
    Na és ez a telefon kikapós és elfutásos mánia..eszméletlenek komolyan...:):) szegény telefon itta meg az egész szituációnak a levét...:D igaz, hogy JB-ék pacává áztak a telefon akkor is rosszabbul járt..:D jól van jól van befejeztem a sületlenkedést :)
    Imádtam az öltözőben lezajlott beszélgetést is nagyon nagy volt "Mi a faszom az a Jerry?".. ez nagyon nagy volt! :)
    Köszönöm, hogy olvashattam!
    Nagyon nagyon várom a következő részt!
    További szép estét és előre is szép hetet!
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés