2015. november 7., szombat

12. Rész

Sziasztok!! Meghoztam az újabb fejezetet remélem tetszeni fog! Jó olvasást <3

Kylie szemszög:

Justin végre úgy döntött,hogy kijön a hálószobából. Mi van vele? De várjuk miért is érdekel? Tovább gondolkodtam a tegnapi csókon. Nem nem Justinnal hanem Chazzel.

Visszaemlékezés:

-Kylie ide tudsz jönni?-kérdezte Chaz.
-Persze.-majd oda mentem hozzá.
-Én régóta megakartam tenni ezt.-mondta majd odahajolt hozzám és megcsókolt. Csókja édes volt. Nyelveink vad táncot jàrtak. -Sajnálom. Megüthetsz ha akarsz.
-Nem foglak megütni.
-Kylie ideje menni!! Hol van Justin?-üvöltötte apám.
-Nem tudom. Nem az én problémám hanem a tied.

Visszaemlékezés vége.

A busz megállt valahol.
-Gyerünk srácok! Menjünk enni!-mondta Kenny.
-Nem vagyok éhes. Menjetek srácok én majd itt maradok.-mondta Justin és közben játszott a telefonján. Mi baja van?!
-Justin enned kell valamit!
-Azt mondtam nem vagyok éhes!- válaszolt vissza Kennynek és próbált nem üvölteni.
-Gyere menjünk! Te sem ettél még semmit!-monda nekem Chaz majd lementünk a buszról.

Justin szemszög: 

-Kenny csak menj enni! Kérlek. Jól vagyok. Tényleg. Jah és te is menj Roger te is túl sokat dolgozol! Itt minden rendben lesz.
-Nem érdekel Justin! Így vagy ügy de jönnöd kell!-válaszolt Kenny.
-Nem tudod megérteni,hogy nem vagyok éhes?! Ti menjetek!-nem akartam kiabálni Kennyvel de rossz hangulatom volt és hazudtam mert egyáltalán nem vagyok jól. Mert végig kell néznem ahogy a haverom elrabolja annak a lánynak a szívét akit én a világon mindennél jobban szeretek. Ekkor megint kinyílt a busz ajtaja és Kenny jött vissza Scooterrel. Kenny oda jött hozzám és a vállára kapott.
-Justin mindenki tèged vár! Húzz le a buszról nem számít ha egy kibaszott gofrit eszel csak egyél valamit!-mondta Scooter.
-Kenny tegyél le!-próbáltam kiszabadulni de túl erős volt.
-Sajnálom Justin de most elmegyünk kajálni valamit.
-Jólvan-sóhajtottam-De most nem szeretnék semmi autogrammot adni vagy fényképezkedni és azt szeretném ha normális emberként kezelnének.-válaszoltam-És nem szeretnék Kylie és Chaz mellé ülni. Ryan mellé fogok.
-Rendben. Most menjünk.-Kenny letett és elindultunk. Mikor kiementünk rajongók és paparazik  oltak mindenhol. Nem tudtam velük nagyon foglalkozni. Bementünk a vendéglőbe és mindenki minket nézett.
-Um....csinálhatnánk egy képet?-jött oda egy pincérnő.
-Sajnálom de most nem.-majd elindultam az asztalhoz ahol jó messzire ültem amennyire csak tudtam Kylietól és Chaztől.
-Mr Bieber mit szeretne?-kérdezte a pincérnő.
-Justin a nevem Justin nem Mr Bieber!! Nem akarok külön bánás módot! Kezeljen nyugodtan egy átlagos 19 éves fiúnak!-akadtam ki.- Inkább most visszamegyek és majd eszek a buszon.- majd felvettem egy banánt az asztalról és elindultam vissza a buszba. Mikor kiértem a paparazzik rögtön körém gyültek.- Srácok kérelek hagyattok most békén. Nem az az idő van most,hogy ezt csináljátok!-de még mindig nem tágítottak.- Adnátok nekem is egy kis helyet?-üvöltöttem el magam.  Nem akartam bunkó lenni de ez már sok volt.
-Justin itt voltunk számtalan óran keresztül és rád vártunk!-mondta az egyik Belieber.-Csak azért mert szeretünk. De rájötrem,hogy nem olyan vagy amilyennek ismertelek. Nem akarok többè Belieber lenni-és ez az utolsó mondat nagyon rosszul esett. Gyorsan oda futottam a buszhoz és bezárkóztam. Csak akkor jöttem ki amikor megérkeztünk a koncert helyszínére és bementünk.

Kylie szemszög:

-Chaz mi baja van Justinnak?-kérdeztem.
-Nem tudom. Mit csináltál?-válayzolt.
-Semmit.
-Akkor menj oda és kérdezd meg.-megfogadtam a tanácsát és odamentem és kihúztam a füllhallgatót a füléből.
-Mi a fasz van?-nèzett fel dühösen.
-Sajnálom én csak tudni akartam,hogy mi a baj.-beleharaptam az alsó ajkamba mert nem akartam,hogy mérges legyen.
-Minek úgyse akarsz rólam tudni semmit.
-Csak mondd meg!
-Nem hagyj békén!
-Ne legyél makacs és mondd meg!
-Kylie hagyj békén! Most pedig felmegyek úgy a színpadra mintha boldog lennék.- mi baja van?!

Justin szemszög:

A One Less Lonely Girl előtt lementem az öltözőbe és Kennyt vettem észre ott.
-Justin minden rendeben? Kezdek aggódni érted!
-Nem kell Kenny. De majd beszélünk később.-visszamentem és befejeztem a showt majd mindenkinek megköszöntem,hogy eljött.

A turné buszon:

-Bieber jól vagy?-ült le mellém Kylie.
-Semmi szóval itt hagynál?-próbáltam nem ideges lenni.
-De mostko olyan Justin. És igen én Justint mondtam. Mi a baj?
-Tényleg szeretnéd tudni?-bólintott. Megfogtam a kezét és bevittem a hálószobába. Bezártam az ajtót majd leültünk az ágyra.
-Mondd el.
-Nagyon rossz téged és Chazt együtt látni. 
-Te féltékeny vagy Chazre?
-Igen bevallom.
-Sajnálom Justin de én tényleg szeretem Chazt.-ez fájt-Minél hamarabb fejezzük be ezt. Sajnálom.-majd kisétált az ajtón.  Megint megtörtem. Felléptem Twitterre.

@justinbieber: Köszönöm Beliebers hogy mindig mellettem vagytok.
Kimentem a konyhába és megláttam ahogy Kylie és Chaz filmet néztek. Alig várom,hogy Chaz holnap elmenjen. És Kylie végre az enyém lesz.

Remélem tetszett az új rész!!! Komizatok!!!!<3

2 megjegyzés:

  1. Nemár, szegény Justin:/ de ismét nagyszerűen sikerült.siess a kövivel^^

    VálaszTörlés
  2. Kedves Viktória!
    Ismételten szuper részt olvashattunk!
    BezTina

    VálaszTörlés