2015. november 14., szombat

13. Fejezet.

Sziasztok meghoztam az  új részt! Remélem tetszeni fog :) <3
Justin Szemszög:

Arra èbredtem,hogy egy SMS jött a telefonomra. Scootertól.
"Èbredj fel JB. Interjúd van 10 perc múlva."
Felöltöztem és kimentem a Range Roverhez ahol Kenny vàrt rám. Kyliet és Chazt nem láttam sehol.
-Hé Kenny,hol van Kylie és Chaz?
-Elmentek enni a többiekkel.
-Rendben.-kötöttem be magam.-Mi a terv mára?
-Nos az interjú után el kell menned fotózásra,utána egy hangpróbára aztàn egy találkozóra aztán pedig koncert.
-Szóval nem fogok sokat enni ma.
-Hát elfoglalt srác leszel ma.-megérkeztünk a többiekhez és oda mentem Scooterhez.
-Hé Scoot.-mentem oda hozzá.-Beszélnünk kell.
-Két perc múlva interjúd lesz.
-Csak annyit akartam ha kérdeznek rólam ès Kylieról azt mondom szakítottunk.
-Várj! Miért?!
-Mert nem akarok rosszat neki! Nem akarom,hogy halàlos fenyegetéseket kapjon! Ès Chazt is szereti.-suttogtam.
-Mi?! Halálos fenyegetéseket kapott?! És Chaz?!-akadt ki.
-Igen állítólag halálosfenyegetésket kapott. És jól hallottad. Szereti Chazt.
-Mégis mikor történt ez?
-A koncert után Nevadában.


Interjún:

-Üdvözlünk Justin,hogy vagy?-kérdezte az interjús.
-Jól köszönöm. És te?
-Izgatott vagyok. Beszéljünk a minapi kirohanásodról. Mi történt?
-Nos nem nevezném kirohanásnak. Egyszerűen csak elfáradtam. A pincérnő "Mr.Biebernek" szólított és ummmm....csak ideges lettem. Nem szeretem amikor kivételeznek velem. De szeretnék még egyszer bocsánatott kérni.
-Ó rendben van. Mi van veled és Kylieval? Mi van köztetek? Aranyos pár vagytok. Itt van?-mosolyogram és beleharaptam az ajkamba.
- Nos  én és Kylie nem vagyunk együtt többé.....még mindig folytatja velünk a turnét de nem vagyunk többet kapcsolatba.
-Óóó! Pedig olyan aranyosok voltatok együtt! Miért lett vége?
-Az igazat akarod tudni?
-Igen-figyelt kiváncsian.
-Oké...szóval Kylie halálos fenyegetéseket kapott a Beliebereimtől. Nem akarom,hogy baja essen,így arra a döntésre jutottam,hogy véget kell ennek vennie,hogy ne bántsák. Azt akarom,hogy biztonságban legyen én sokat törődök vele. Igen még mindig szeretem épp ezért nem akarom,hogy baja essen. De még mindig barátok vagyunk.
-Ez aranyos! De szerintem nem fair. Elveszted a szerelmedet csak a Belieberek miatt?
-Tudod nélkülök nem lennék sehol. Épp ezért megtennék bármit csak hogy boldognak lássam őket.
-Értem. Hát köszönjük Justin,hogy megosztottad velünk ezeket,és hogy eljöttél.-kimentem majd Kennyvel elindultunk a Range Roverhez hogy tudjak valamit végre enni valamit. A papparazik körül vettek minket.
-Arréb fáradnának?-kérdezte Kenny. De mintha meg se hallották volna. Kb 10 percet állhattunk még ott amikor végre elhúztak.-Végre.-majd elmentünk egy McDonaldsba és leültünk enni.
-Kenny....azt hiszem az a 3 lány fel ismert,hogy én vagyok a hìres Justin Bieber.-nevettem. Rögtön oda jöttek és elkezték mondani,hogy mennyire szeretnek és,hogy mindig mellettem fognak állni. Mikor ezeket elmondták és csináltunk pár képet elmentek. Mi is befejeztük az evést majd elindulzunk.


Sajnálom,hogy ilyen rövid de ilyen az eredeti rész angolul is!!! Azért remélem tetszett! Komizattok<3

1 megjegyzés:

  1. Kedves Viktória!
    nagyon jó rész volt ez is!
    Nekem személy szerint nagyon tetszett
    BezTina

    VálaszTörlés